![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Dit is een van mijn favorieten: ![]() ![]() |
|
ja, Picasso kan er wat van. ![]() |
|
Verkrachting. ![]() |
|
quote: Das jouw mening, ik vind het mooi ![]() ![]() |
|
mooi verwerkt? dit soort gebruik van kunst vind ik inderdaad niet erg 'mooi'. ![]() ![]() |
|
Wederom Royo: ![]() ![]() |
|
doet me echt helemaal niks. Mooie tekeningen, maar meer ook niet. ![]() |
|
Het coverartwork van Wish You Where Here van Pink Floyd vind ik zelf erg prachtig, oa de voorkant waar ik helaas een niet zo goed plaatje van vond: ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: die is juist geweldig deze ook: ![]() |
|
Kunst of niet, dit soort illustraties vind ik erg mooi: "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
mee eens heb je daar nog meer van? ![]() |
|
Caspar Friedrich heeft mooie dingen gemaakt. ![]() Toch vrij bekend die Friedrich, dacht ik. Hieronymus Bosch is ook geniaal, Nederlandse schilder, met die verwrongen koppen enzo. Hehehe, "Christus draagt het kruis". Zijn tijdgenoten schilderden alleen maar van die vrome, godvrezende mensen, met van die nichterige koppen, je kunt het wel. Dan ben je een genie en ook heel moedig als je de mens zo negatief en kwaadaardig durft af te beelden in die tijd. (1450-1516) ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Prachtig! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 10-03-2005 20:42] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: http://www.houseofwaterdancer.com/images/crusades/ "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote:Thx godver! ![]() |
|
Zitten wel heel mooie dingen tussen! Ik hou zelf van de kunst van H.R. Giger (vast al eens genoemd in dit topic) en Luis Ruyo. Ik ben nu even te lui om afbeeldingen te zoeken, maar ik zal zo snel mogelijk mijn bijdrage aan dit topic leveren. ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Leg eens uit... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Gaaf toch? "Zwart suprematisch vierkant" van Kasimir Malevitsj ![]() Kunst tot het uiterste drijven, en dat in die tijd. Net zoals die bloemen van Andy Warhol (Misschien beter bekend van zn Elvis en Monroe werken.) Dat was in de tijd van het abtract expressionisme (Pollock). En hij deed wat anders. Waarom "uhh, weet ik niet" is het moeilijk "uhh, nee." Geweldig toch? Hele aparte man. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Voor Lain, Pollock: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Doet me denken aan eenluchtfoto van Bremen, omstreeks 1944... ![]() Hier kan je nog wel het een en ander uit opmaken, of opvatten, of hoe dat dan ook mag heten. Dat zwarte vlak raakt me alleenmaar wanneer iemand het van de muur trekt, en me ermee voor mijn kop ramt. Bruce Banner ![]() |
|
Kunst is meer dan alleen het beeld. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Daar vind ik dus echt helemaal niks aan. Van die kliederkunst waar je zelf maar wat in moet zien. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Die van Pollock? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |