|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog steeds puik Vomitus Art |
|
So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Ik heb helemaal geen verstand van kunst. Ik kijk gewoon naar wat ik mooi vind en in dat opzicht kan ik zeggen dat ik dat plaatje hierboven dus echt VET vind. Suicide Machine |
|
Kunstndie je raak ik nam dat weer te letterlijk auw ... |
|
Cheers odin |
|
Hmz, de raven, de hoed, de stok en het oog lijken een terugkomend fenomeen. Hoewel ik de honden in bovenstaand plaatje mis. En is nou z'n linker of rechter oog naar de klote? |
|
Alles wat Joe Maduirera tekent is voor mij kunst! |
|
quote: Dat is van de site van heidendom.nl daar ken ik de makers van gaaf. Volgensmij is zijn linker oog naar de klote. Want die heeft hij opgeofferd voor wijsheid. |
|
Picasso Don't blush when I rip you open |
|
Kunst die je raakt? |
|
LOL!!!!! Don't blush when I rip you open |
|
quote: tevens te bezichtigen int hoesje van manes - ned i stillheten en grimfaug - rex draconis Je moeder. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kent iemand het werk van Norman Rockwell. Z'n illustraties voor the saturday evening post zijn echt heel gaaf. Ze zijn vaak ook heel humoristisch. Ik weet niet hoe je hier plaatjes opzet maar je moet hem echt eens bekijken op het web. En John Gurche is ook zo'n flipper. Die man schildert altijd taferelen uit de oertijd met dinosaurussen enzo. Ze zijn zo fotoprecies geschilderd dat die digitale dinoplaatjes van tegenwoordig er nog steeds voor onderdoen. Ga es naar www.johngurche.com! mvg wk10 |
|
z'n webadres klopt niet, sorry mvg wk10 |
|
mvg wk10 |
|
Ook een kunst: www.goatse.cx (wel smerig trouwens) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Het raakt me... mvg wk10 |
|
quote: Do not feed the trolls........... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
William Blake: The Great Red Dragon and the Woman Clothed with the Sun The Great Red Dragon and the Woman Clothed with the Sun: 'the Devil is come down' The Number of the Beast is 666 Death on a Pale Horse [Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 20-06-2003 20:24] Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik heb een goede dichteres ontdekt, met af en toe hele maffe ideeeeeen. Niet alles is mooi, maar ze heeft een leuke gedachtengang. Naam: Sylvia Plath. En de tekenaar van Garfield is geniaal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hier draait het ook om in de film red dragon, het verhaal voor silence of the lambs [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 20-06-2003 23:53] grrr |
|
de barok en romantiek zijn mooie periode's.... ben best wel een rubens fan ook...als iemand goed is in drama naar voren brengen is hij het wel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |