|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het lijken zowaar metalheads... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zoals al gezegd, is 'kunst' iets dat je persoonlijk defineert, maar om gewoonweg te gaan roepen : 'het is geen kunst' vind ik wel erg simpel.... En wat je zegt klopt opzich wel hoor, een knap gemaakte tekening maakt nog geen kunst, maar dit hangt ook weer van zeer veel zaken af.. Een knap gemaakte tekening met balpen, zal waarschijnlijk niet snel kunst worden genoemd... Tenzij je bijvoorbeeld graffiti-achtige tekeningen kunst vind, etc. etc. Another Day, Another Way .... |
|
Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Dit is bijvoorbeeld ZEKER wel kunst gnahahaha.... Another Day, Another Way .... |
|
quote: Ik lach mij ook kapot om genoeg spul.. Alleen de naam kunst is een beetje geassraped.. Wat voor mij echte kunst is komt veel minder tot zijn recht.. Vooral als ik naar de lochemse kunstroute kijk (plaatselijke "kunstenaartjes" ) zie ik dat deze noemer VEEEEEEEEEL te snel gebruikt word... Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
hahaha die naam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat een verschikkelijke bull-shit zeg. Dan is een Van Eyck, Bosch of Memling ook geen kunst. Puur elitarisme is DE ziekte onder al die zelfvermaarde kunstenaars en ditto aanhangers. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Over de discussie: wat wel 'kunst' genoemd mag worden en wat niet, ga ik mijn energie niet aan verspillen. Maar wat me wel raakt zijn de landschappen van Bob Ross. Ik vind ze prachtig Vooral kunstig dat die man zijn schilderijen eventjes in een uurtje kon maken, dat doe ik hem niet na. |
|
quote: Oeh ja dat is mooi inderdaad, maar had het liever nog iets meer met grijstinten gezien [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2005 20:43] |
|
quote: Ah, dat is pech voor jou. De meeste andere schilderijen zijn nog wat kleurrijker |
|
quote: hahaha, pas nog een bob-ross feest gehad, maar dan meer omdat hij zo enorm fout is. "and a lonely little tree around here..."(mier-zoete zwijmelplaatjes als je 't mij vraagt) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Metalheads zijn dan ook gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jezus hoe kitcherig mvg wk10 |
|
Het is idd wel kitcherig, maar toch ook wel mooi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Goed, verlicht me maar. Wat is volgens jou wel mooi? En kom niet met: "In ieder geval niet Bob Ross". Geef maar een voorbeeld van wat jij echte kunst vind. |
|
Is dit kunst? I don't care. Het boeit me geen reet of dit volgens de 'kenners' nou kunst is of niet. Feit is dat het me wat doet: Zoals alle schetsen, tekeningen, schilderijen enzovoorts van Clive Barker. |
|
quote: Het heeft wel wat. |
|
Wat mij de laatste tijk raakt is de shit van Matthew Barney, waaronder ook zijn Cremaster meesterwerk. Check die site: http://www.cremaster.net/#finalState |
|
quote: Precies. Ben je mijn posts aan het stalken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bajaa, verlichten. Ieder zijn smaak zeker. Ik vind vooral dat paars kleurgebruik enorm lelijk. Dit vind ik dan weer wel mooi, maar of het nu kunst is? mvg wk10 |
|
quote: Heey, ik dacht al je schilderijen ergens van te herkennen op de EFF. Maarre mooi werk hoor, heb drie mini poster gevalletjes van je gekocht |
|
sommige dingen van Dali vind ik wel erg mooi. Je kan er lang naar kijken en steeds weer nieuwe dingen ontdekken. dingen van esher vind ik ook wel mooi. maar zoals de blauwebomen van de post van hierboven vind ik ook wel mooi. het straalt wel een bepaalde rust uit. Maar ik ben niet echt een kunstliefhebber. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-04-2005 21:59] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Esher heerscht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Eerlijk gezegd vind ik dit maar weinig aan, een computertekening van een Coulancant (Zo schrijf je dat toch?). Ik zie liever een werkje van verf of koolstof. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |