|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die laatste is gaaf! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heerschende plaat met een heerschende hoes dus. |
|
quote: |
|
oscura heeft erg goede smaak in kunst! beter dan die lelijke manip van n angelina joliefoto cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Even naast elkaar leggen dan maar: En waarempel, het halve kuntwerk zit er in verwerkt. Het origineel vind ik btw stukken mooier dan de Emperor-hoes. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 21-07-2005 17:36] |
|
quote: thanks! Nu nog ff de prijs en of het uberhaupt gaat lukken carcasstrid |
|
quote: overdaad schaad wijfie!! Ik vind t wel genoeg zo op je rug.... |
|
quote: en wie ben jij? je kan me rug op!!! carcasstrid |
|
Bernini is de shit, maar daar kwam ik pas achter toen ik deze dingen in het echt heb gezien: |
|
quote: Het origineel is toch zeker zwart-wit?? Wel gaaf trouwens, Doré. Hij heeft ook talloze gravures ter illustratie bij Don Quichote gedaan en hoewel je het misschien niet zou denken, zitten daar erg veel mooie (en duistere) plaatjes tussen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ben aant eten |
|
Deze heb ik voor in de slaapkamer aangeschaft. En deze voor op de gang. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En jij zei net iets over wansmaak? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tering wat een kitch The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja Chel ik vind het iets minder, maar het ligt er wel aan hoe de omgeving is waar het hangt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Damn .. die meuk verkopen ze hier elk weekend op de rommelmarkt ... |
|
De gang hoort rustgevend te zijn, vandaar. De triptiek komt in de slaapkamer te hangen die een beetje vol is van houttonen (noten, kers, lichtbruin) de schilderij dient om het iets levendiger te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HET schilderij, oh geliefde allochtoon |
|
quote: Ja snap het, maar mijn smaak is het niet. Het kan in ieder geval heel anders aandoen als het in een bepaalde omgeving hangt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oh ja. Binnenkort inburgeren KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat filmpje van Rubber Johnny is geweldig |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |