|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
vandaag in de (belgische) metro gelezen: Het pissoir van duchamps tot meest invloedrijke kunstwerk van de twintigste eeuw gekozen, vind ik het bovenstaande toch mooier... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hehe, die 'Norsk' doet me denken aan de opdruk op de cd 'De Mysteriis..' van Mayhem. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Klopt! Dit schilderij is een eerbetoon aan Mayhem, dus dat heb je goed gezien! |
|
Deze ook: Staat mooi spul tussen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-12-2004 13:15] |
|
quote: Dank je! Dit schilderij was een opdracht voor een zeer grote Mayhem fan! |
|
Past misschien niet onder 'kunst', maar 't zijn wel beelden die me raken, die foto's van Susan Greenfield. Ik kon alleen de cover van haar boek vinden, met een nogal bizarre foto van een hoopje hersencellen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wauw, sommige van je schilderijen zijn super! Jammer dat de meeste (allemaal?) al verkocht zijn. Ik wil wel zo'n schilderij boven mijn bank straks. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dank je! Ik heb trouwens ook cd hoesjes ontworpen voor bands als Immortal (re-edition Battles in the North, 1995), Bal-Sagoth, Diabolical Masquerade, October Tide, Blackdeath, Mystifier, STALAGGH, Grievance etc etc. |
|
Zeg meneer JVV, wat vond je van de expositie in de ABC in Den Haag? |
|
quote: Dag Bjorn! Leuke foto's, vooral die waar je vriendin op stond! Je hebt zeker mijn handtekening in het gastenboek zien staan??? |
|
dat klopt Zitten mooie foto's tussen, de andere foto's die gemaakt zijn tijdens de fotoshoots zijn interessant. vrijdag baroeg? |
|
quote: wat is er vrijdag in de Baroeg? BTW, de nieuwe Stalaggh is vandaag uitgekomen bij THR, ik krijg ze deze week binnen. |
|
Watain, en nog een band. Aha, is het weer zover! |
|
quote: O, is dat niet dat concert met Dissection? Ik twijfel nog of ik ga. Ja, het is weer zover! Destroy your life for :STALAGGH:! |
|
quote: Er staan er een aantal leuke tussen. Wellicht dat je je scope aan thema's en composities kan verbreden.....er is een, hoe zal ik het zeggen, duidelijk zichtbare lijn tussen de verschillende schilderijen... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-12-2004 23:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
is uitverkocht trouwens. EDIT: Chelman, kijk even in Pas Aangeschaft topic. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-12-2004 23:40] |
|
[quote]Op 6 december 2004 23:40 schreef aerodis het volgende: is uitverkocht trouwens. Dan ga ik dus niet! Nieuwe Dissection is echt bagger, daar mis toch niks aan. |
|
Na Watain ben ik toch weer weg |
|
quote:vet! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
een vriend van me heeft een website gemaakt met z'n schilderijen.. zitten zeer gave bij al zeg ik het zelf! http://hertog.lightman.nl |
|
vet hij heeft ze eindelijk online gepleurd |
|
goeie shit In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |