|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Repin is goed, ja. De meedogenloze heerser Ivan Grozny die weent boven de bijna levenloze lichaam van zijn zoon...je hoeft de geschiedenis niet te kennen om te kunnen zien dat hij de bloed van zijn zoon op zijn eigen handen heeft. Veel beter dan die gepoederde en veels te nette Delacriox. De romantische traditie in geschrift en muziek kan ik zeer waarderen, op het doek spreekt het minder tot mij. edit: Ik vind Repin namelijk persoonlijk niet echt in de romantische traditie vallen. Ik zie hem als een realist met een snufje romantisme. Deze is nog beter: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-01-2006 14:06] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Stimmt, Ivan de Verschrikkelijke heeft nog wel iets weg van al die Romantische idealen. Maar buiten dat schilderij wordt Repin gewoon als een realist gezien. Alleen ging hij net een stukje verder dan zijn franse collega's. |
|
quote:Serieus, moest hier wel even aan denken. Ben momenteel De Dante Club van Matthew Pearl aan het lezen, vandaar. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
quote: Goed boek: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehe, toevallig! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lekker stoepkrijtuh! Erg, erg knap gedaan! |
|
Ja die Heerschen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
supergaaf idd, maar ik denk dat hij een vage soort lens heeft gebruikt om het 3d effect te versterken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja gaaf.. kzit te kijken maar die 2e en 3e zijn wel verschrikkelijk gelijkend, en dat op verschillende locaties.. |
|
quote: Nah..is gewoon 3d getekend met stoepkrijt..erg heerschend. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
dat dacht ik eerst ook maar als je naar de omgeving kijkt zie je een duidelijke bolling maar het blijft knap gedaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, gaaf, ja. Ook wel gaaf. |
|
quote: ja.. en als je het uit een andere hoek bekijkt, zijn die tekeningen vet lang |
|
dit dus |
|
deze vind ik vet |
|
signature |
|
Ha haahahaa! Wat mooi! Zal ik je eerlijk vertellen, meneer Hypnos, dat ik daar, van die precieze foto een schilderij heb gemaakt? Hangt nu bij Claw/JFrost aan de muur. |
|
quote: Knap dat wel. Alleen het optische effect werk helaas maar vanuit één punt. Het camera standpunt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Echt waar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ah ja, dit effect dus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ongelovelijk! dat wist nog niemand Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |