|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mathew Barney Ben een tweetal jaar geleden in Parijs naar een tentoonstelling van hem geweest....geniaal, maar soms zo ziek. Toen we naar buiten kwamen, leek het alsof iedereen een serieus slagske van de molen kreeg. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Hahahaa, geniaal. Als jezelf te dom bent om het te snappen, of je niet wilt inspannen om het te proberen te begrijpen, iedereen die dat wel doet/kan voor opgeklopte blaaskaken uitmaken!! Geniaal!! Toonbeeld van evolutie! |
|
Gustave Dore kan mij zeer bekoren: [Dit bericht is gewijzigd door Ragnar op 03-04-2005 23:05] Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Ik vind Todd Lockwood een echte meester in kunst!! Zijn draken zijn echt super cool!! http://www.toddlockwood.com/galleries/ [Dit bericht is gewijzigd door PHeMoX op 06-04-2005 23:47] Another Day, Another Way .... |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Was die kerel niet 2 jaar terug aanwezig op de fantasyfair met zn tekeningetjes? |
|
quote: Zou kunnen, ik ben daar nie geweest.. "Z'n tekeningetjes" zou ik het niet noemen, want hij verdient er zeer veel geld mee... Ik wou dat ik zó goed kon tekenen... Another Day, Another Way .... |
|
Ja, maar het is dus echt geen kunst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En waarom niet dan????????? Edit: Dit is toch gewoon art ?? [Dit bericht is gewijzigd door PHeMoX op 07-04-2005 0:12] Another Day, Another Way .... |
|
argh. Het is een knap gemaakte tekening, maar dat maakt iets nog geen 'kunst'. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 07-04-2005 1:08] |
|
quote: damn right!! zalig!! btw wat je kunst vind is volgens mij toch wel heel persoonlijk. je kan volgens mij niet zeggen 'Dit is geen kunst', wel; 'dit is VOLGENS MIJ geen kunst' "De Mosselpot" waar zoveel om te doen geweest is enkele jaren geleden in het SMAK in Gent vond Jan Hoet ook kunst en had er redelijk veel centjes voor over. Ik dan weer niet, kan er dan ook mijn soepketel gaan zetten en misschien nog veel geld mee verdienen. [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 07-04-2005 9:47] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
skriget van Munch Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
quote: Verklaar jij dan maar eens wat er nou precies zo fucking interessant is aan een vlakje geel, een paar meter rood, en een streepje blauw. Dat is geen kunst, dat is pure onzin. Bruce Banner |
|
quote: . I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Of iets nou wel of geen kunst is is volkomen subjectief. Of is iets tegenwoordig alleen maar kunst als het achter kogelwerend glas hangt ofzo? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
dan was de paus ook jarenlang kunst (kunstmatig iig wel ..) |
|
quote: Eindelijk iemand die mijn mening beter verwoord (dt?) dan ik zelf cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Kunst is volgens mij toch het uiten van je gevoelens, emoties en ideen. De een vindt t mooi, de ander vindt t kut en ook al verdien je dr geen cent aan, kan het nog wel kunst zijn... Een A4tje volschijten met je naam eronder is idd geen kunst (wel een uiting van je gevoelens)maar ja.. smaken verschillen |
|
Action Painting, en dripping. Dat is pas geen kunst. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: al het conceptuele kunst is waardeloos! Het kunstwerk moet zelf spreken, er moet niet voor gesproken worden. (Ja ik ben een kunstacademie hippy.. ik schilder figuratief) Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
quote: Ben je nou echt zo'n fantasieloze zak patat dat dit het enige is waarmee je op de proppen kunt komen als het over kunst gaat? Ga eens naar het Kröller-Müller of zo... 'Kunst' is een moeilijk in te kaderen begrip en er speelt daarbij zeker een mate van subjectiviteit mee, maar veel minder dan je denkt. Een prachtige, vakkundig gemaakte tekening met veel vakmanschap is niet kunst omdat het knap is... in dat geval zou een perfect gemetselde muur ook kunst zijn, of een extreem glad gestucd plafond. En dat is het niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Volgens halen een paar mensen de definitie van kunst en wat zij mooi vinden door elkaar ... Kunst hoeft volgens mij niet mooi te zijn ... (Mooi als zijnde een prettige exterireur om naar te kijken). Maar waar ik Heiden ook gelijk in moet geven is dat er erg veel mensen zijn die kunstzinnig lopen te doen om zelf als interessant over te komen. En dat mensen die geen interesse in kunst hebben als dom afschilderen, beetje sneu aangezien ze daarmee enorm door de mand vallen wat betreft het zogenaamd kunstzinnig doen. Immers daar mee willen ze toch laten zien dat ze over combinaties van primaire kleuren en vormen (wat imho toch de basis van kunst(zinnigheid) is) verder nadenken dan mensen die er geen interesse in hebben, maar over reacties en meningen van mensen zijn ze dan weer zo platvloers als een Tuindorper. Al met al lijkt mij het dat of iets kunst is dat dat persoonlijk is (er zijn wel enkele overeenkomsten waardoor voor velen die definitie erg op elkaar lijkt) en dat dat ook persoonlijk ervaren moet worden. Kunst aan de muur hangen omdat het kunst is, is het kopen van een blek album omdat het true en grim is .. |
|
quote: Conceptuele Kunst is grappig man. Het lauwe kutkunst op zijn best. Maar opzich niet echt de naam kunst waard. Kon er wel om lachen tho. Wat wel vet blijf is Pop-Art. Lekker makkelijk herkenbaar. Andy Warhol Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Ik wil het je wel uitleggen, maar je zou mij een stevige dosis tijd en energie besparen als je er zelf eens een boek over zou lezen. Misschien dat dat je een beetje op weg helpt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |