|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb onlangs een uur op die site lopen hangen, wat een geniale cartoons Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
George Grosz, 'De begrafenis van Oscar Panizza' (1917-1918) |
|
Cremaster dus.... |
|
De meningen zijn hier nogal verdeeld over de kunst van hem. Ik heb het werk nooit geëxposeerd gezien, helaas. Wil het wel erg graag een keer zien. Klopt het dat hij een tijd terug in Nederland een expositie had? |
|
de ware necrokunstenaar...www.beksinski.pl |
|
quote: Godverdomme wat een prachtige website. En van z'n werk zijn IMO vooral de schilderijen echt te gek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat zijn 2 verschillende; Absu is Kris Verwimp maar Immortal is Fournier . The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja, en verwimp zuigt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:idd, maar zijn digital art is om te huilen zo slecht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, die had ik nog niet bekeken. Ik geloof dat ik wel begrijp wat je bedoelt Ik vond de tekeningen en foto's ook niet geweldig, maar die schilderijen waren wel stukken beter. En laat hem idd maar van die PC afblijven verder. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Yep. Jammer dat de beste man een paar maanden geleden om zeep geholpen is, op 75-jarige leeftijd, in zijn woonplaats Warschau. |
|
ja,ik vind dit eigenlijk ietsje beter dan giger omdat het meer dieptegang en altijd een soort melancholische sfeer heeft en straalt een soort verborgen kennis uit,,,.............ja lol zijn digital art is wat minder maar ja,.....die schilder is een tijdje geleden vermoord,mischien een fanatische katoliek...in Polen is het geloof echt sterk |
|
quote: Mathew Barney dus....heb deze in Parijs gezien 2(?) jaar geleden...geschift-zot-geflipt-wacko-....maar GENIAAL!!! En je komt echt wel met een zware kater buiten... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Margot Quan Knight (http://www.margotknight.com/) maakt echt geweldige foto's.... check haar site, en check dan vooral de fotoserie 'Taking Care'. Zeer desorienterend, maar echt wel vet!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die kippen..... Ik weet wel dat ze er zo uitzien zonder veren, maar heb tot vanavond toe, dat alleen aanschouwd dat ze dood waren en niet levend. Vaag!!! |
|
quote: Inderdaad, wel heel knap. "Girl's Best Friend" serie vond ik wel wat minder. |
|
Hoe zien tekeningen van kinderen eruit als ze door een volwassen artiest met aardige kwaliteiten worden gereproduceerd? Zo ongeveer: http://www.themonsterengine.com/art_M_blok.htm of http://www.themonsterengine.com/art_M_kimberly.htm meer: http://www.themonsterengine.com/art.html |
|
quote: Maar dat is gaaf zeg ! |
|
quote: Een paar maanden geleden was het ook in Utrecht te zien en in Rotterdam, museum Boijmans van Beuningen. Erg knap en mooi gemaakt, maar vooral ziek idd en indrukwekkend. |
|
Werk van Jake and Dinos Chapman is ook zo bizar en even zo geniaal. Een paar jaar trug heb ik er een ecpositie van gezien in Groningen; Hun holocaust vitrines zijn zo indrukwekkend. |
|
quote: Wauw! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben gisteren naar de opera 'Nixon in China' geweest. Hij was eigenlijk ontzettend mooi. Jammer alleen dat ik kapot was en continu bijna in slaap viel. Het was in de theaterfabriek in A'dam. Vet gebouw. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
dit schilderij ga ik misschien wel bestellen.. vind hem retemooi!! carcasstrid |
|
quote: prachtig!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |