|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Och, naar Kroatië gaan ook busreizen hoor. http://www.idriva.nl/kroatie-busreizen.html http://www.kras.nl/vakantie/searchresult.htm?areaid=EU:269&triptype=bus&lfs=1 [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 08-01-2008 13:41] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Busreizen zijn gay. Dat wordt sowieso vliegtuig o.i.d., thanks in ieder geval! |
|
quote: Oh en als je echt echt echt weg wilt fikken, moet je naar Egypte gaan in de zomer. |
|
Nee dank je :'). Ik ben wel eens in Tunesië geweest in de zomer...tering, daar zweet je echt de pan uit. |
|
quote: Och, maar 50 graden.. |
|
quote: Hehe, jazeker wel. Die komt er ook weer dit jaar waarschijnlijk met meer zelfs, en wat langer blijven in Slovenie. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Gaat er nog iemand naar de vakantiebeurs toe in Utrecht? Altijd erg leuk om ideetjes op te doen. |
|
Net een leuk hotel geboekt in Helsinki Zenial |
|
|
|
Als je tzt vragen over Helsinki e.o. hebt moet je maar even van je laten horen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Okee, wat kan je aanraden in en om Helsinki? Ik moet wel zeggen dat ik redelijk lui ben dus ik ga geen urenlangen bergbeklimmingen doen enzo Zenial |
|
quote:Neem je je TomTom niet mee dan? |
|
@Zenial. Niet vergeten: Een lange onderbroek, een Ipod als je niet tegen doodse stiltes kunt, een speen als je spraakzaam bent en Prozac als je langer dan een paar dagen blijft. Kallio district (Sörnäinen metro) is Sex, Drugs & Doom 'n Roll, veel maffe lui en geinige kroegjes daar, rond Kamppi zit ook wel het een en ander. Speciaalbierkroegen (Fins: olutravintola) zijn doorgaans het meest gezellig en goed als je het pisbier zat bent, bijv. Kaisla vlakbij CS. Rond het centrum zijn wel goede restaurants, vooral de Finse en Russische keuken is OK; Ateljé Finne aan de Arkadiankatu is tot nu toe mijn favoriet (incl. toffe wijnexpert). Verder staat Helsinki als design stad, daar kom je wel achter. Als je niet te ver wilt reizen en toch wat wilt zien van de Finse natuur/bos huur je een auto oid en ga je naar Nuuksio national park (+/- 50 km), veel wandelmogelijkheden daar. Oostelijk van Helsinki ligt een stadje met een oude houten stadskern, Porvoo, da's wel geinig. En niet te vergeten, aan het eind van elke dag; koel bier in een bij voorkeur knetterhete sauna. Hölökynkölökyn! (Proost). Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ben op zoek naar een goedkope doch redelijke vouwwagen. Lijkt me net iets comfortabeler dan een tent. En een gewone caravan lijkt me een ramp om mee te rijden. Bestemming wordt zeker weten het Varmland gebied in Zweden. Bedankt nog voor de tip Jallo Dat gaat twee weekjes genieten worden van wonderschone natuur. Ben nu al in de vakantiestemming spelfout weggehaald... |
|
quote: 2,5 week Luxemburg geboekt, een mens is veranderlijk hehe.... spelfout weggehaald... |
|
Is dat zo? Van vrouwen wist ik het wel... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga weer eens op vakantie In april een weekje naar Albufeira, Portugal |
|
In augustus een weekje ergens heen,maar we moeten nog uitzoeken waarheen. Het is de lichtinval ;') |
|
26 april vertrek ik naar Kemer, Turkije |
|
27mei , 11dagen naar Griekenland, Lesbos |
|
We wilden dit jaar naar de Noordkaap. Maar dat gaat het dit jaar helaas niet worden. Ook mijn trip naar Stockholm gaat niet door. Alleen wacken en hopelijk hitS dan. Maar goed. Ik woon tegen die tijd wel in een gebied waarin je je altijd op vakantie voelt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dit jaar geen vakantie voor mij denk ik, afgezien van wat festivals. volgend jaar april maar op vakantie om te vieren dat ik mijn studie heb gehaald (hoezo vooruit kijken ) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:werkt goed motiverend hoor. zodoende heb ik mijn studie ook binnen 4 jaar gehaald Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |