|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aanstaande woensdag voor 2 weekjes naar Polen. Yay! Bijkomend mooi ding, ik zie voor het eerst in 4 weken mijn vriendinnetje weer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:fijne vakantie maar alvast dan! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat gaat helemaal goed komen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wellicht kan je op onderstaande site meer info vinden over campings en fietsen in Frankrijk! http://ikwil.fietseninfrankrijk.com/kamperen/ |
|
Zo, ik ben er eens weg van. Tot over 2 weken |
|
Ik ben een paar dagen in Zeeland op vakantie geweest. Was echt té saai. Als je in Zeeland bent dan hoop je natuurlijk op zon en lekker warm weer. Nou jeuj. We hadden de 2e nacht gewoon storm gehad ¬¬ En verder was het altijd bewolkt en na 4 dagen hadden we het wel gehad, dus ginge we maar weer naar huis. Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 |
|
quote: O. |
|
quote: In Frankrijk kan het vrij gemakkelijk. Ik heb er begin juli twee weken gelift, en iedere avond op een camping getukt zonder te reserveren of zo. Als je probeert om bij twee-sterren-campings uit te komen, kom je er wel. Wij hebben in 14 dagen tijd maar één keer een volle camping aangetroffen, alle andere keren was er gewoon nog plek. Ook als je met de fiets bent is er meestal wel plek: je hebt geen electriciteit of grote plek nodig enzo, ze kunnen je meestal nog wel ergens kwijt. België zal denk ik niet veel anders zijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ook net terug. Steile en smalle paadjes te over idd, Ze brengen geen categorisering aan, waardoor paadje cat. II ineens klimwand cat. IV wordt. Voel de knieen nog steeds hehe. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zo, vakantie! Helaas maar 1 weekje. |
|
Ik twee weekjes. Morgen nog even werken, ´s avonds de laatste zooi inpakken en zaterdag de auto laden en richting Veluwe. Twee weekjes de schone Neerlandse natuur in. Heerlijk. spelfout weggehaald... |
|
Ik ga morgen weg. Een weekje in een huis tussen Westerbork en Beilen in, met tien vrienden. |
|
Ben pas geleden nog twee weken naar Frankrijk geweest, was erg leuk, alleen helaas maar 4 dagen zon gehad in de twee weken dat ik daar was. Op de heen en terugweg reden we nog over een enorme brug die wel wat weg had van een achtbaan, was ook best bijzonder. Meerdere stranden van D-day bezocht, en naar Normandië geweest, was erg interessant allemaal. En een van de laatste dagen naar Parijs geweest, was ook erg leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Thyzz op 02-08-2007 19:00] |
|
quote: Zowel naar de stranden van D-Day als naar Normandië? Wat een verrassing! |
|
De stad zelf bedoel ik dan. |
|
quote: Ja het is echt heel raar, maar Normandie bestaat niet alleen uit stranden waarop D-day heeft plaats gevonden. |
|
Hier kan geen Spaans of Turks strand tegenop spelfout weggehaald... |
|
quote: de stad Normandië, waar ergens in Normandië ligt die stad dan wel? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je mag je wel eens scheren haha... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee, zo hoort de Veluwse bikinilijn eruit te zien spelfout weggehaald... |
|
quote:de stad normandie? |
|
quote: Dat snap ik, ik stel alleen dat het logisch is dat hij in Normandië geweest is, als hij de D-Day-standen bezocht heeft. "Ben naar de Eiffeltoren geweest, daarna gingen we naar Parijs." :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-08-2007 9:01] |
|
quote: Je snapt toch wat hij bedoelde? En schijnbaar is het niet zo logisch, aangezien men jou extra uitleg moet geven. :') |
|
volgend jaar wil in een roadtrip maken naar kroatie ofzo, lijkt me wel mooi daarzo You suck and that's sad |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |