|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Begin volgend jaar naar Tenerife. |
|
quote: Ah, ook naar de ZM meeting daar? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
We gaan aarschijnlijk naar Griekenland met vakantie.. Even naar leuke locaties kijken en dan wat boeken.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kefalonia is een aanrader Zakynthos zou ik vermijden. |
|
quote: Heb je er nog een paar zo gek gekregen dat ze er heen willen fietsen? |
|
Zo, weer thuis na 2 weken florida. Home sweet home. Schrikken, zo'n 20' monitor, hehe. Vanaaf eens wat foto's uploaden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ehh... ja Dit weekend pseudo-mini-vakantie gehouden, stukkie gefietst door het Gelderse landschap. Leuk, o.a. de Hoge Veluwe meegepakt. Erg mooi maar sjonge jonge wat fokking druk. En het lijkt wel alsof veel Nederlanders zich op zondagmiddag van hun slechtste kant laten zien. Ook erg mooi: de Italiaanse weg tussen Doorwerth en Wolfheze. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
italiaanse weg? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Volgende week zondag stap in het vliegtuig naar turkije voor een week vakantie all in.. Ik trek het goed. Alleen nog 4 optredens in dat zelfde weekend afronden "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
@ Hagal: Met spaghettibochten neem ik aan ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 07-10-2007 21:08] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Geplaveid smal fietspad Ff google maps en dan op "Italiaanse weg, Doorwerth", dan vind je het wel Echt een mooi weggetje, prima te bewandelen ook! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ah ok, misschien eens opzoeken dan. Fiets nogal wat rond wolfheze ivm naar werk fietsen enzo. Ik wilde binnenkort nog eens wat verder rondfietsen, eens onthouden. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Volgende week zit ik voor het eerst in Schotland, in het kleine dorpje Killin, omringd door machtige wandelroutes. Wat beelden van Killin en omstreken: |
|
Ziet er mooi uit! Hopelijk is je weer net zo goed als op die ansichtkaartjes, het is intussen al wel half oktober. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-10-2007 21:24] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zo dat landschap op die laatste foto ziet er wel heel gaaf uit. Lijkt me echt tof om daar naar toe te gaan. Vakantieplannen voor volgend jaar, misschien met een paar lui naar Slovenië, Slowakije of de Baltische staten. Maar dat moet nog wat verder worden uitgewerkt. Wat me ook wel wat lijkt: http://nsac.climbing.nl/wp/introductie http://nsac.climbing.nl/zp/introductie.html |
|
quote: Wauw! Prachtig!! Volgend jaar wellicht Schotland, beetje het land verkennen met een vriendin samen. |
|
Ziet er goed uit R., ben zelf ook meermalen in Schotland geweest en qua wandelen is het een uitermate geschikt land. Ga je alleen? Wel oppassen met bergen beklimmen in deze tijd van het jaar, de mist kan verradelijk opsteken en je knap op een verkeerd spoor zetten. |
|
quote: Nee ik ga er heen met mijn vriendin. Helemaal alleen een berg bewandelen is wel ultiem, maar te gevaarlijk in mijn opinie. Bedankt voor je tip! Iets wat ik totaal over het hoofd heb gezien. |
|
quote: Dat ziet er echt uit als een aanrader..iig mooie locatie R. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, dat ziet er inderdaad verdomd aantrekkelijk uit ja. Ook maar eens over nadenken. Maat van me is er twee jaar terug geweest, in het kader van een onderzoek naar marters, en heeft daarna nog twee weken in zijn uppie gekampeerd. Is een paar keer op het nippertje goed gegaan. Kan idd vrij link zijn daaro als het weer even niet meezit. spelfout weggehaald... |
|
Nog een vergeten foto van het dorp(je) zelf: |
|
2 weken Barcelona |
|
Toch wel mooi dat Schotland. Veel plezier R., gaat ongetwijfeld lukken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |