|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: :') |
|
Morgen voor 2 weken naar Groenlo in luxe bungalow met o.a. sauna en een groot hoerenbubbelbad (helaas zonder de hoeren) [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 17-08-2007 1:43] Bazzio Attacks!!! |
|
Heersvakantie gehad. Superveel wild gezien, soms van iets te dichtbij hehe. Binnenkort wat foto´s. spelfout weggehaald... |
|
Nog 4 dagen, dan vertrek ik weer naar Noorwegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net terug van Oba (aanhangsel van Alanya). De eerste dagen best veel gedaan (jeep safari, druipsteengrotten...) maar de laatste dagen wat rustiger aan door de racekak. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 17-08-2007 23:52] |
|
quote: |
|
quote:Klinkt bekend! Op onze eerste avond in het Zwarte Woud een stuk gaan wandelen en middenin een weiland met runderen uitgekomen en de enige weg eruit was langs die beesten die steeds dichterbij kwamen. Ik deed het haast in mijn broek. |
|
nog 3 weken........ You suck and that's sad |
|
quote: Nog 1 week praktisch gezien wel 2 though, aangezien je de 1e week op school toch geen zak doet. |
|
quote: Ik ook nog maar een week.. |
|
ik heb nog een week of 2 Waarin ik niet eens hoef tewerken, op mix/master klussen na dan... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben net (zondag) terug van 1,5 Luxemburg en Summer Breeze. Het was erg vet!! Af en toe een beetje afzien (het weer was niet echt geweldig), maar ondanks alles was het erg gaaf. |
|
quote:Vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ben ik weer eens een weekend vrij, zit menneer in noorwegen... *zucht* kun je niet eens op mn verjaardag komen.... veel fun he! laat me wat weten als je terug bent, we moeten snel nog eens een feestje doen! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Jaloezie! |
|
quote: Dan halen we die verjaardag meteen in als ik terug ben...gaan we tequila tanken om het te vieren Enne, alvast gefeliciteerd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dus vandaag vertrokken; hoor zojuist op het nieuws dat Jupiler de helft van het productiepersoneel voor een week naar huis heeft gestuurd Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: oeioei, tequila, weetje dat zeker? *denkt aan vroeger* en danku! geniet van je vakantie he "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Hehehehe, ze hebben ook veel overuren moeten werken de laatste maanden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Uiteraard weet ik dat zeker, vorige week was het ook een groot succes En thanks, zal ik doen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Veel plezier op vakantie, zal vast wel lukken. |
|
Gisteren teruggekomen van 2 weken vakantie in Noorwegen. Erg veel gedaan. Oa wezen raften in Voss, mountainbiken in Geilo, Gewandeld op de berg Kjerag, Prekestolen bezocht (heel vroeg vertrokken en om 6.45 uur aankomen, om half 11 zat zowat heel het plateau al vol), de steden Bergen en Stavanger bezocht (zowaar met veel zon en zo'n 25 graden!). Ook veel natuurschoon in de steden gezien Helaas was het weer de eerste week niet al te best. Veel regen enzo. Voordeel is wel weer dat er veel watervallen zijn. Gelukkig 2e week erg mooi weer gehad. Zo'n 25 graden en veel zon. Prima vakantie dus! |
|
Normandie in de planning, 1x eerder geweest |
|
Normandië is mooi , maar hetgeen ernaast ligt is nog veel heerschender, Bretagne Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |