|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neem er nog een whiskey van ons R. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Eind november lang weekendje naar Schiermonnikoog met de familie |
|
Over 2 weekjes zit ik in San Francisco Zenial |
|
quote:The Gay Capital of the World. Dat doe je goed |
|
quote: Toppie...ik halverwege november een lang weekend Polen...Vodka is bijna op..vandaer Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wat vakantiekiekjes vanin Ierland: Bunratty Castle op een zonnige vrijdagnamiddag Marktkraampje in Tralee, licht politiek getint één van de talloze ruïnes op het Dingle schiereiland: De Ieren gaan naar het strand zonder al te veel parkeerproblemen The Rock of Cashel: Samen met de nabijgelegen abdijruïne Blarney Castle: Deze struik vond ik in de buurt van de witches kitchen in het park bij Blarney Castle Cahir Castle Roscommon Castle: Even vanop de cliffen op Inishmore de zonsondergang gadeslaan Dun Aonghusa Kerken hoe ze horen te zijn (ook op Inishmore) Clifden Castle: Kylemore abbey Tijdens de afdaling van Diamondhill: Liftplaatsje tussen Letterfrack en Clifden: Carrowmore megalitical cemetary met op de achtergrond Knocknarea (Knock na Rí, heuvel van de koningen), waar Queen Medb volgens de legende begraven is met haar lievelings zwaard (het kleine topje op de heuvel), staande en kijkende naar het noorden, in de richting van haar vijanden om terug te vechten indien nodig. Cliffs of Moher, heerschende plaats om te zijn Prachtige naam voor een pub, Tir Na N'Óg, het land van de eeuwige jeugd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ierland heerscht Vooral de Killarney regio, zo mooi! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: vet! dat wordt sparen hehe anyway, zin in pinkpop! Je moeder. |
|
quote: De regio van Killarney heb ik maar deels gezien helaas maar het Dingle schiereiland is echt supermooi wat een kusten Connemara is ook heel erg mooi, toen ik bovenop Diamondhill stond en keek naar de 12 bens van Connemara zat ik even in ademnood, wat een uitzicht Ierland is gewoon een heerschend land als je houd van prachtige landschappen afgewisseld met mythische plaatsen, ruïnes,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik wilde je net msn'en.. maar doe het zo wel!! ziet er erg gaaf uit zeg!! ik wil daar ook nog wel eens naartoe! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
in Venezuela spoelde echt vanalles aan zee bij Juan Griego You suck and that's sad |
|
Begin november ga ik een weekje naar NL. Nou nog even zin zien te maken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Naar buitenpost? Als je tijd/zin hebt kunnen we misschien wel ff drummen |
|
Hé ik krijg zowaar een beetje zin. Lijkt me lachen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Heb vanaf morgen een week vakantie, denk dat ik maar een dagje naar Scheveningen ga en een beetje winkelen in Amsterdam ofzo! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
Cool, ik contacteer je tzt. In welk weiland staat je drumstel eigenlijk? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Hey daar ben ik ook ergens geweest, is dat op de West Highland way? (die had ik nl gelopen..) Mooi he Schotland, alleen pas op dat je voldoende cash hebt, want je kan bijna nergens pinnen! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Net als dat liedje van Alcest ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: WTF |
|
visje zelf de gieren op het strand waagden zich er niet aan You suck and that's sad |
|
Wat kiekjes van mijn herfstvakantie: Top van de Beinn Ghlas. Top van de Ben Lawers. Een oud bos (inc bosgnoom) Berg te Glencoe (waar Braveheart is opgenomen) Voor de fans: http://picasaweb.google.com/germaan [Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-10-2007 19:53] |
|
ziet er gaaf uit R! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dinsdag reisje Budapest bevestigen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |