|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: netjes zo binnen 4 jaar, hoop dat het mij gaat lukken, wel in 4.5 jaar dan nog maar de scriptie en 1 stage [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 12-03-2008 20:26] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Net nog effe op die website zitten loeren van waar we heen gaan en het begint al weer heerlijk te kriebelen. Weer 2,5 week met de tent aan een riviertje staan. Beetje door de natuur struinen, beetje vissen, beetje bier drinken, maar eerst nog even 4 maandjes werken hehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ga je optreden? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Ik had mijn vakantie naar Noorwegen al bij het 1e jaar in het vooruitzicht gesteld Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jeej, hebben we eindelijk een bestemming voor de vakantie gevonden, wordt de reis kut nog maar even verder zoeken naar iets met de reis erbij in ofzo... Je moeder. |
|
http://camping-wies-neu.lu Hier gaan we dus vertoeven. Camping zullen we waarschijnlijk erg weinig zien, wekker in de vakantie gaat bij ons standaard om een uur of half 6 af, dan koffie en vreten klaarmaken en de hele dag op sjouw meestal. Alleen ´s avonds lekker met een biertje voor de tent hangen. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 13-03-2008 10:43] spelfout weggehaald... |
|
quote: Vroeg opstaan is echt wel een pré in een land waar zoveel te zien valt en waarbij je de helft van de dag aan het rijden bent. Wij hadden in onze vakantie ook ons boeltje rond 7 uur ingepakt en hup naar de volgende bestemming! Onwijs veel gezien toen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zo enorm is luxemburg ook weer niet Je moeder. |
|
Nee, dat valt wel mee, maar ik heb er een hekel aan om m´n halve vakantie in de tent te liggen slapen. Genoeg te doen daar, kanovaren, beetje vissen, door de bossen zwalken, heerlijk . 3 Jaar terug op een soortgelijke camping in de Ardennen gestaan, en daar waren we gemiddeld per dag zo ongeveer 6/7 uren aan het lopen... spelfout weggehaald... |
|
quote:je kan daar wel leuk kanoen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Idd ja. spelfout weggehaald... |
|
Ongeveer even groot als de gemeente helsinki. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Maar groot genoeg om het er twee weken uitstekend naar de zin te hebben, en daar gaat het toch om.... spelfout weggehaald... |
|
Ik ben elk jaar zeker 1 week in Luxemburg te vinden. Mijn ouders hebben daar op een hele kleine camping (40 staanplaatsen) en vaste staanplaats. Heerlijk daar, Luxemburg is erg klein, maar qua natuur etc. bijzonder mooi! Ik zit er de eerste week van mei weer, tenzij ik dan naar Friesland aan het verhuizen ben. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hehe totale tegenpool van onze vakanties. dat is alleen maar zitten en rustig boekje lezen, af en toe potje voetballen of frisbeeën en verder lamzakkerig rondhangen Je moeder. |
|
Zekers te weten! Daar hoef je echt niet de halve wereld voor over de vliegen. Alleen is het me persoonlijk altijd te druk geweest in centraal-EU. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Tja, de bedoeling was dit jaar dan ook Zweden, maar dat komt me effe iets minder uit dit jaar, en dan vind ik 3 weken ook net te kort eigenlijk. @Jaap: kan je dan niet net zo goed op je balkon ofzo gaan zitten? Veel goedkoper spelfout weggehaald... |
|
quote: vreemd genoeg komen we daar nooit aan toe thuis Je moeder. |
|
quote: Hehe, dan zit er idd niks anders op dan een dure reis te boeken spelfout weggehaald... |
|
dit jaar in begin van de zomervakantie een week naar oostenrijk in een appartement en aan het eind van de vakantie lang weekend wacken met de clan er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
idd, we zijn owned Je moeder. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
@ Varanus, ga jij mij eerdaags inwijden in het Friesche metalcircuit? Ik ga nml. medio mei naar Stiens verhuizen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat moet helemaal lukken hoor spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |