|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe kwam je die zo tegen? Lag je op de uitkijk of was het puur toeval? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
En dan ga jij daar in berenvel met een speer in je hand achteraan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, en in de andere hand een drinkhoorn, muziek van Heidevolk op de achtergrond en onverstaanbaar brullen Maar ik ga zeker om zwijnen zoeken ja. En hoop deze keer eens vossen te spotten. En edelherten en moeflons en dassen en.......... van alles spelfout weggehaald... |
|
Gurbe on holiday: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat heeft ie toch een grote slagtanden.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
spelfout weggehaald... |
|
Zo, dat was mijn (zomer)vakantie, 2 dagen vrijaf genomen om naar Haldern Pop te gaan. Leuk festival! Hopelijk van het najaar wat langer weg... op hopelijk een stoere fiets Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ha, over een uurtje of wat lekker weg richting States. Veel plezier allemaal in ons kikkerlandje. |
|
Volgende week naar Port Zelande met m`n homies van Delftfront "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Veel plezier "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Net terug uit Tsjechie. Goed weer, prachtige natuur, goed eten en drinken voor weinig, en veel mooie vrouwen (in Praag) |
|
Morgen paar dagen Duitsland en dan maandag nog vrij om bij te komen, dinsdag weer werken |
|
vrijdagnacht vertrek ik naar frankrijk, vlakbij dordogne een villa gehuurd voor een week, met prive zwembad |
|
Eindelijk een kleine selectie van mijn Noorwegen foto's online gezet.. http://www.myspace.com/_cadaveria_ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tis wel geen vakantie, maar in september bijna zeker 5 weken naar spanje voor een cursus "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hier ook naar Spenje. Zal wel niet koud worden. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: lekker toch? lekker in t zonnetje zitten.... waar in spanje? ikke barcelona "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ikke Sevilla, daarna de bergen in, en misschien nog even de beach hitten voor zo'n geslaagde poeplook Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:En weer thuis. Heerlijke vakantie gehad |
|
Woei! Over een paar uur via Schiphol naar Budapest Daar vriendin terugvinden en dan (weer) vakantie! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vriendin heeft Sziget achter de rug? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Scherp! Daar was zij met een vriendin. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jeuj!! Bijna vakantie!! |
|
quote: Dan heb je geen kind aan haar hehe, mooie uitputtingsslag is het daar come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |