|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waarschijnlijk nog een paar keer Portugal en t ligt er aan of k nog ga touren... was aan het denken aan Aruba maar de vluchten zijn te duur... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De enige vakantie die ik dit jaar ga houden is drie dagen Waldfriede, Wonderland! feest! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: nou, ik zou daar ook 100x grager heen willen dan die veel te hete zandbak vol debielen Je moeder. |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-03-2008 19:16] |
|
echt waar? Je moeder. |
|
Volgend voorjaar Pompey en Rome of Cordoba Sevilla. Aankomende zomer niets, maarja ook net naar Egypte geweest. M'n vriendin wil van't najaar of met kerst oid naar Praag geloof ik. Naja, we zien't wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga straks 4 dagen hiken en kamperen in midden Finland. Goeie test voor m'n nieuwe slaapzak want 's nachts is het -16, hehe. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik zoek de +26 graden op in Florida. Takkeweer hier. |
|
quote: ik wil ook "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Kijk uit voor joran. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Die stad wil ik ook eens zien, al was het maar om eens te zien hoe die stad eruit zag tot de bewuste dag in 79 voor christus. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Eh? Wat is er verder nog te zien dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: 23 graden is anders aardig perfect, overigens niet veel zand..wel veel bergjes |
|
quote:Klinkt leuk. Als je de tijd hebt, is het leuk om dat treinbaantje te doen. Mooi uitzicht over de stad (tenminste als het niet regent ) En bij het aquarium en heksesteinen heb je ook een mooi uitzicht over de stad Ga je Stavanger nog in? Gamle Stavanger is ook wel leuk. Hele leuke schattige witte huisjes. Deze zijn nog echt oud. De rest is veelal overal in Noorwegen herbouwd ivm de vele branden. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-03-2008 18:06] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: dagje heraculaneum is ook een aanrader Je moeder. |
|
Als je plezier hebt in het leven is het net een grote langdurige vakantie. |
|
quote: Vakantie is wel meer dan het hebben van plezier, het zien/beleven van andere omgeving/cultuur/klimaat enzovoorts. |
|
Polen is dus al geen vakantie meer voor me... Godver..we zijn er nog niet uit waar we heen gaan.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wat zijn je voorkeuren voor een vakantie? Zon of bergen of sneeuw of alcohol of.. |
|
Alcohol, all inclusief. Mijn voorkeur Ijsland, vrouw naar de zon.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: LOL, dan maar twee keer op vakantie |
|
quote: Nou ja, bij wijze van spreken dan. Als het ff kan gaan we eens in het jaar naar Suriname op vakantie. Zal niet eerder zijn dan in het najaar. |
|
Over drie weken zit ik een tijdje in Noorwegen. Van Kristiansand rustig naar Bergen rijden terwijl wij onderweg op verschillende plaatsen overnachten. Na drie overnachtingen op een camping in de buurt van bergen rustig richting Stavanger en dan weer naar Kristiansand op de boot. Kijk vooral uit naar de camping bij Bergen, gezien daar mooie wandelplaatsen zijn. Wat kiekjes van plaatsen waar ik ga lopen: Ik ga trouwens met Elmar en onze vaders. edit, ik merk dat ik dit al eerder -zelfs op deze pagina- heb gepost [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-03-2008 21:41] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |