|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Juist. Het klinkt allemaal heel logisch, maar ik zou helemaal gek worden, hehe. Ik ben een heel ander type. En fietsen, tsja, 5 minuten heen en 5 terug naar m'n werk vind ik al vreselijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo, even een filmpje in elkaar gedraait: Zag alleen dat bij het overzetten naar MPEG sommige teksten niet goed uitkomen, damn. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-08-2009 21:30] Boeiender |
|
Mooie foto's, M.! Altijd leuk als er een fietsje in zo'n mooi landschap staat. |
|
@N: Vette shit. Gaaf filmpje. Wel wat melancholische muziekkeuze, nog net geen "in loving memory of Nathalie, Mathieu en Vincent who unfortunatly drove into a minefield in Bosnia-Herzegovina" .. @M: Nice. Ziet er weer mooi uit daar, zo te zien qua weer een betere keuze dan Noorwegen destijds. |
|
quote: Hehe, ik weet het, maar ik vond het zo'n mooi nummer! En melanchonisch mag het ook wel zijn zo na de vakantie toch? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 08-08-2009 13:10] Boeiender |
|
quote: Haha, ja op zich wel . Al is het alleen maar omdat het weer een jaar gaat duren voor ik weer 3 weken achter elkaar vrij zal nemen.. Wel nog 2 weken staan voor dit jaar, misschien nog een keer in mijn eentje een week op pad in de herfst ofzo. |
|
quote: Hehe, psies! En gaaf om in je 1tje op pad te gaan! Al een richting waarheen? Boeiender |
|
quote: Nee geen idee. Niet al te ver van huis denk ik hoor. Ben altijd met relatie of vrienden op vakantie geweest, geen idee hoe het me in mijn eentje zou bevallen, dus dat wil ik wel eens uitproberen .. |
|
quote:Sja, wat kan er nou gebeuren? Zo gaan die dingen. Boeiender |
|
Alleen op vakantie gaan is erg relaxed. Ik kan het van harte aanbevelen. Veel plezier Vin! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Haha, ben nog niet weg. Is maar een idee, misschien schuif ik het wel door naar begin 2010, komt beter uit qua financien, werk / vrij nemen, etc. |
|
quote: Brokeback Balkan? |
|
Je moeder. |
|
quote:Dus je vond het homo-erotisch? Boeiender |
|
Hmm, ik ontdek de meid nu pas. Bummer. |
|
quote: Boeiender |
|
Hoop dat de rest van de foto's er binnenkort ook op staan. |
|
Toch nog maar ff 6 dagen in die Schweiss doen dit jaar .. |
|
|
|
Fietsvakantie dit jaar is een beetje op een fiasco uitgelopen. Ik heb een zenuw in mijn pink doorgesneden, en mijn vriendinnetje is een paar dagen later aangereden en met een helikopter naar het plaatselijke ziekenhuis gebracht. Gelukkig vielen de verwondingen mee. Fiets wel verkankerd natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Afgelopen week samen met vriendin (Litha) naar Helsinki geweest. Interessante cultuur en architectuur. Erg leuk om eens te zijn geweest. Ga komende jaren vast nog een keer, maar dan in de winter en meer het land zelf in. Nadeel is alleen wel dat het best prijzig is daar (helemaal de alcohol). Desondanks kan ik het nog steeds eenieder aanraden. Uitzicht vanaf appartement Pleintje nabij 'Kamppi' Hanko Fiskari Uspenski Cathedral in Helsinki Bovenop de 'Temppeliaukion Kirkko' Boom in Helsinki Stockmann, groot warenhuis Met vriendin Zicht over Töölönlahti Kerkje in Helsinki Tallinn (Estland) Oude krotten naast moderne gebouwen en zes rijbanen oversteken d.m.v. een zebrapad zonder stoplichten Fins vreten Zo, dit zijn wel even genoeg foto's .. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Naadje, hoe kan dat allemaal? Zowel jouw wond als die van je vriendin. Dikke scheisse man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik heb mezelf heel schlemielig met een blikje nootjes vrij diep verwond. Mn chick is op een zeer onoverzichtelijk stuk weg aangereden, omdat er zowel voor de automobilisten, als voor de fietsers niet zoveel te zien is. Daarnaast is het net buiten het dorp, dus iedereen trapt net even flink op het gas. Voor het overzicht reed ze dus net voorbij een boompje, maar dus net met het voorwiel op de weg, en dat werd geraakt door een automobilist. Maar vrij hard, dus een goede slinger gemaakt. Nou was ik natuurlijk allang blij dat ze nog leefde, en later dat er slechts 4 ribben gebroken waren, want het had natuurlijk veel erger kunnen zijn. Maar het is wel dik klote dat de fiets total loss is. En dat je vakantie na 5 dagen gewoon ophoudt. Wel érg veel vriendelijke mensen ontmoet, door deze voorvallen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 27-08-2009 12:16] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |