|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jep, goeie shit Je moeder. |
|
+1, ik heb pas op 17 augutus vakantie lekkel |
|
Lol.. mijn gatenkaasrooster gaat bijna beginnen... eerst nog even Graspop, dan twee dagen werken, dan 10 dagen Slovenie (inc. metalcamp), dan twee dagen thuis, dan 6 dagen Noorwegen, dan een klein weekje werken en dan nog even langs Wacken |
|
quote: same here ik heb de laatste 2 dagen van augustus en dan de eerste 3 weken van september pas vakantie. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Gisteren terug gekomen van een week huttentocht in Oostenrijk, Zillertal. Echt prachtig, vooral in deze tijd van het jaar, alles in bloei en nog veel sneeuw. Mooie routes van hut naar hut soms wel tot negen uur lang lopen op een dag door ruig terrein. 's Avonds en simpele maar lekkere maaltijd op de hut, alles smaakt wel goed na een dag in de bergen. Beetje spelletjes spelen en vroeg op bed, dan 's ochtends er op tijd weer uit voor de volgende tocht. Nog een paar toppen beklommen, een tot boven de 3000 meter. En wat een rust! Op de laatste dag met zijn drieën gelopen en in zeven uur tijd niemand anders tegen gekomen. Ik mis het nu al, ik zou graag nog wat dagen langer zijn gebleven. Ook best wennen als je tussen de touristen staat in de kabelbaan naar beneden. Het weer zat ook mee, alleen op de een na laatste route op het eind wat regen en de laatste dag een top in de mist beklommen, maar dat heeft ook zijn charmes. En als je het een beetje uitkiend hoeft het ook niet veel te kosten. Ik zal even kijken of ik wat foto's heb voor de geinteresseerden. |
|
|
|
téring! en waar ben jij dan geweest? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Vakantie is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
net gisteren teruggekomen uit oostenrijk: vlak voor afdaling (vlak voor het) raften halverwege bergklimmen; bos-weide-stukje zwarte piste- vloeken-onweer offspring en Sebosstiaan gaan bikkelroute mountainbiken op weg naar de grossglockner (kóud!) op de gletcher er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Mooie foto´s Nimbus spelfout weggehaald... |
|
quote: Mooi he? Op de foto's bedoel je? Meeste zijn van de omgeving. Dat is zo even lastig te zeggen heb de kaart hier niet, zal kijken of ik een kaart heb van de regio dat maakt het wat duidelijker. Foto's heb ik overigens niet zelf gemaakt dus dat maakt het ook wat lastiger om te zeggen. Er komen nog wat meer bij van tochtgenoten overigens. Die met dat kruis was de hoogste van de tocht. Edit: oh je bedoelt natuurlijk waar in Oostenrijk, We zijn in Mayrhofen begonnen en hebben daar in de bergen rondom gelopen. Die foto's van jou zijn ook mooi, iemand die met ons mee was heeft vorig jaar nog op de Gross Glockner gestaan. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-07-2008 16:41] |
|
quote: hehe, ik wilde net mijn foto's plaatsen en zie de jouwe... like erm... huh? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik heb deze vakantie helemaal niks gepland.. Wordt dus zes weken ZM spammen denk ik.. |
|
en de rest van de uitzicht foto's: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Deze route hebben we gelopen, maar dan vanaf het stuwmeer naar het Furtschaglhaus. http://de.wikipedia.org/wiki/Berliner_H%C3%B6henweg |
|
quote: aw vét! dat is met mijn puber nog even niet te doen, maar met een paar jaar moet dat toch wel tot de mogelijkheden behoren! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
heb je de 3e en 4e etappe in 1 dag gedaan? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dat ligt er een beetje aan, er was nu ook een gezin onderweg met twee jongens een van een jaar of acht en eentje van 12-14. Ligt ook aan de ervaring van de ouders. Ik zou wel wat later in het seizoen gaan, want er lag nu toch wel behoorlijk wat sneeuw, wij hadden gelukkig wat personen mee met de nodige alpine ervaring. We zijn af en toe toch wat steile sneeuwvelden tegen gekomen, maar later in het seizoen moet dat minder een probleem zijn. |
|
quote: Nee, we zijn vanaf Mayrhofen met de bus naar het stuwmeer gereden en vanaf daar naar het Furtschaglhaus gelopen, de eerste etappes hebben we dus niet gedaan. |
|
Hopelijk ben ik over drie tot vier weken een tot twee weken in de Urner Alpen in Zwitserland, sportklimmen, klettersteig en hopelijk nog een huttentocht. En daarna vijf dagen naar Barcelona. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-07-2008 17:13] |
|
Zo, nog maar 1 weekje werken, en dan de wonderschone natuur van Luxemburg ontdekken. Zodra de auto op de camping staat wil ik eigenlijk alles lopend of met de fiets doen. Verdomd veel zin aan. spelfout weggehaald... |
|
Nog een week aftellen, en dan begint mijn vakantie ook. Eerst voor een festivalletje, bij Frankfurt even daaheen rijden. Dan zondags terug, en van zondag op maandag, beginnen we in Berlijn. Dan na een paar dagen, door naar Krakow (en Auschwitz), nog wat dagen later, bezoeken we voor 3 dagen Praag (en Kutna hora, met die bottenkerk), dan even stopje in Heidelberg, en even Keulen nog aandoen, en dan zijn we na een kleine 2 weken weer thuis. zin in, zin in. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga in augustus naar New York City!!! |
|
quote: Klinkt als een prima trip! Ga in Praag naar het museum voor moderne kunst, als je daarin geinteresseerd bent. Ik denk haast wel dat dat museum een van de beste musea is waar ik ooit geweest ben. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |