|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prachtig man! spelfout weggehaald... |
|
ziet der vet uit ja! vast flink imposant zo alleen ------------ ameland was ook vet, echt geen flikker gedaan Je moeder. |
|
hehe, straks ga je ook nog een foto maken van dat je zgn de toren van pisa terug duwt? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hihi uiteraard ^^ Je moeder. |
|
Vanaf morgen voor 12 dagen de zon opzoeken op Tenerife. |
|
quote:Zie nu pas deze fotoos....geweldig!!!!! Ik krijg heimwee als ik dit zie!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Erg gave foto's fietsgnoom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
Logeerhuisje in Zuid-Afrika... Safari in de voortuin... Gods Window... Robben Island... False Bay... Logeerhutje in Kruger Park... Beesten... Afrikaanse zonsondergang... Ja, het was mooi. En warm. En ik ben blij dat het in Nederland weer ouderwets kloteweer is. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Mooie foto's meis. Ben je nog veel bezig met fotografie (buiten vakantie om dan)? Vond je wel een talent. Boeiender |
|
Wauw, wat gaaf! Supermooie foto's! Verrassend triviaal |
|
@ Aaargh: mooie fotoos Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mooi man |
|
Had je niet wat realistischer/interessanter plaatjes kunnen schieten? Dit soort schattige safari taferelen kennen we inmiddels wel. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Bedoel je zoiets: (De laatste restjes giraf... We kwamen de leeuwentroep die hiervan gesmikkeld had nog tegen. Te voet. Gelukkig hadden ze geen honger...) Of deze: (File in het Krugerpark, omdat iedereen een foto wilde van het luipaard.) “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Humor, met de caravan .. |
|
Woei, blijkt de tent hier rond de kerst nog twee weken dicht te zijn. Ik voel een weekje Schotland aankomen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hahaha M, ben benieuwd wanneer jouw filmpje komt over een aantal jaar. kijken of jij ook zonder stotteren zoveel landen op kunt noemen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tot volgende week! :zwaai-smiley: Even een weekje weg met het gezinnetje.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Volgend jaar maar eens mooi dichtbij. Weekje Texel ofzo lijkt me wel wat. spelfout weggehaald... |
|
Ik ga tot maandag naar Zuid-Frankrijk. Eerst 2 dagen bij mijn oom en tante op de boot, daarna naar een goede vriendin van me in Marseille. De tering allemaal |
|
Ik wil dit jaar es wat verder weg dan standaard Nederland-Belgie-Frankrijk. Iemand een leuk idee voor een reisje dat te betalen is voor een studente? Ga samen met mijn vriend, dus met z'n 2en. Verder geen bijzonderheden waar het aan moet voldoen, alleen niet te duur! En het liefst met beetje mooie natuur omgeving! Alle suggesties zijn welkom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |