|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik hoef niet ver weg om mn rust te vinden ofja, rust... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-04-2008 23:11] Je moeder. |
|
Dit jaar o.a. - Klein weekje Stockholm - 10 dagen Slovenie - Klein weekje Wacken - Bezoekje Noorwegen Wordt een mooi jaar! |
|
quote: Er valt zoveel meer te zien dan Nederland. Ben je niet nieuwsgierig hoe het er elders allemaal uitziet? Geen drang om bepaalde dingen te gaan bekijken uit den geschiedenis? Ik ben echt zo nieuwsgierig dat ik overal wel een keer wil kijken, vind het leuk om andere landen te bezoeken en dat is niet voor de rust. |
|
Hehe, rust tijdens vakantie is me helemaal niks he. Wij lopen/fietsen gemiddld per dag op vakantie zo ongeveer een uurtje of 6, met uitschieters richting 8 uren. En dan ´s avonds met een lekker biertje voor de tent van de natuur genieten (dit jaar weer aan een mooi helder stromend riviertje), en de wekker gaat elke ochtend rond een uurtje of 5/half 6 af. spelfout weggehaald... |
|
quote: Man.. Dan lig ik er net in denk ik! |
|
quote:Dan zit je zeker niet op Terschelling Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Neuh. Mooi plekkie in Luxemburg. spelfout weggehaald... |
|
Net terug uit Portugal. Ik denk niet dat je 's zomers in het gebied wilt zitten waar wij zaten (Algarve, Albufeira) gezien de toeristen-holocaust. Vooral de proppers voor restaurants waren tamelijk irritant, loop je over straat, proberen ze de menukaart van het restaurant waar ze werken in je handen te drukken. De Indiërs taaiden af toen ik brulde "I'm in Portugal, I want PORTUGESE food!!!" en verder was het een kwestie van negeren Het was nu nog erg rustig (gelukkig), met hordes dronken Engelsen om me heen was ik toch wat minder blij geweest. De omgeving was werkelijk schitterend! Uitzicht over het strand/ stadje vanaf de pier. Grotten in de rotskust. Foto genomen vanaf een zeilboot waarmee we langs de kust zijn gevaren Hier de kust bij Lagos. |
|
Goeie shit Snaekcz0rz! |
|
quote:Blijkbaar is Karni erg tevreden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mooie foto's Snaack. Mooi die lijnen en grotten in die rotsen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Thnx. Ik verbaasde me er trouwens over dat het zeewater daar zo schitterend lichtblauw is, nodigt uit om in te springen hehe (maar daar was het nog wat te koud voor..) |
|
quote:heheeh ik ken dat. even wezen pootje baden in dat water. na 3 minuten waren alle spieren in mijn benen verkrampt en voelde ik mijn voeten niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-04-2008 12:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vier dagen weggeweest naar Vlaanderen. Via allemaal slingerpaadjes van Tilburg naar Turnhout gefietst, naar Diest, naar Leuven, Tongeren en Maastricht. Er is veel te zien in Vlaanderen Dat fietsen gaat hiermee: Kodakmoment bij de abdij van Averbode (check m'n fiets erbij om een idee te krijgen van de grootte): En de binnenkant: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik hoop wel dat je voor je volgende avontuur een betere camera hebt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Paar weken geleden een weekendje (vrijdag avond tot zondagavond) Blitzreise gedaan met 3 vrienden; paar uurtjes in achtereenvolgens Bratislava, Wenen, Straatsburg (die iets korter, het was zondagochtend, kutweer en saai daar) en Luxemburg geweest. Ter vervanging van de (uiteraard langere reis) naar Tunesië en Libië die we waarschijnlijk zouden gaan maken maar niet door kan gaan omdat één van de idioten zo nodig naar China moet verkassen. Iets minder dan de helft van de tijd in de auto gezeten (dat was meteen ook ons slaapmoment*), voor de rest in de steden rondgehangen. We hebben naast eten en drinken zelfs nog een kerk (van binnen), oude stadsmuren plus brug en vele imposante gebouwen gezien ook! Enigszins hectisch, maar wel prima vermaakt *nee niet alle 4 tegelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga v/d zomer lekker naar Vlieland . Moet je als Nederlander toch wel eens geweest zijn dacht ik zo. |
|
Ik ga 5 weekjes naar Chili en misschien nog een weekje Duitsland inplannen. |
|
quote: Nog ruimte in je koffer? |
|
je kan er altijd bij. je weet toch! |
|
quote: nog nooit geweest :O Je moeder. |
|
ach kák! ik moet de vakantie nog gaan betalen deze week er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Van te voren, neem ik aan? Dat heb ik nog nooit gehad in ieder geval; kan me er ook nog weinig bij voorstellen dat ik een vakantie zo regel We moesten van de zomer alleen van te voren wat geld lappen voor een visum voor Belarus (Wit-Rusland), dat komt enigszins in de buurt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb net het plan opgevat om op dit jaar op de fiets door resp. Finland, Rusland, Estland, Letland, Litouwen en Polen te trekken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |