|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als ze daar maar geen tsunami krijgen. 8 hectare vol vis. mvg wk10 |
|
quote: Zozo, waarom dat zo, drager van de Olympische vlam? |
|
quote: Het is daar steenkoud, daar houdt mijn bivakmuts me wel warm. :') Nee, serieus. Azië kent een grote culturele diversiteit, het is er betaalbaar, mooie omgeving, veel te zien / te doen etc. Schijnt volgens velen enorm de moeite waard te zijn. Aangezien ik dit jaar geen opleiding volg ga ik over op plan B: Paar maanden werken / sparen en dan een paar maanden reizen. |
|
quote: Pal naast de zee. Handig, voor als je een duik wil nemen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dacht ik ook ja. :') |
|
quote: a.Het is veel lekkerder om met je mojito naast een zwembad te liggen dan op het strand. b.Aangenamer rondzwemmen. c.Als je alsnog een duik in de zee wilt nemen dan kan dat. d.De Stille Zuidzee rond Chili staat niet echt bekend om hoge watertemperaturen. Belangrijkste: e.Omdat het kan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als ik al zwem is het alleen in een zee. Een zwembad is bah. Een zee ook, maar toch. Zwemmen in de zee bij de Seychellen, dat wil je! Bounty-eilanden ftw! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nou, Vietnam, Cambodja en vooral Laos kan ik je van harte aanraden. Thailand vonden wij het minst aantrekkelijk en Mal en Indo ben ik nog niet geweest. Blijf zo lang mogelijk weg uit NL is mijn advies! Mocht je nog wat tips of zo over die landen willen, PM of mail me maar! Have fun! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ideaal! Kun je mooi al dat ranzige plakzand afspoelen in het schone zwembadwater Joehoeeee net terug vanuit Zakynthos, best kkkkkoud hier nu haha. |
|
Ik zou enorm graag op reis gaan, maar ik neem aan dat ik mijn beurt al heb gehad dit jaar. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Bijna herfstvakantie |
|
quote: 23 december mag ik weer, deze keer naar Sharm el Shit in Egypte. Kijken of ik mijn broertje kan ruilen voor wat kamelen en een strohoed. |
|
Aankomend jaar waarschijnlijk naar Mexico Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ja, wrijf het er nog maar 'ns in! (Hoewel, naar Sharm el-Sheikh zou ik enkel gaan als het gratis was en de enige mogelijkheid. Lijkt me zo saai daar! ) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ghehe, dat is het 'em juist.. anders zou ik er ook niet naar toe gaan. Bw0h ik wil een keer graag naar Noorwegen! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-10-2007 23:12] |
|
Ik ga mee! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Je hebt nog even, snel afvallen tot 20 kilo.. en train je lenigheid alvast! |
|
quote: Meteen al met de deal breaker komen aanzetten! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hm.. nou ik kan proberen mijn broertje alvast vooraf te verkopen. Dan komt zijn plaats vrij natuurlijk.. |
|
quote: Oh... Ik was aan het hopen naar Noorwegen mee te mogen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ja dan moet je tot de 20 kilo gaan, want naar Noorwegen ga ik waarschijnlijk in mn uppie.. niemand om te verkopen dan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-10-2007 23:45] |
|
Verdorie. Ik zal waarschijnlijk dus te voet moeten gaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Als je dan nu alvast begint te lopen.. |
|
Volgend jaar waarschijnlijk richting de Noordkaap. Binnenkort maar eens de voorbereidingen treffen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |