|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De plannen voor deze zomer beginnen vorm aan te nemen, eerst Metalcamp en daarna langs de kust van Kroatië afzakken naar Macedonië. Boeiender |
|
Mocht er iemand gaan boeken via Subweb, doe mij dat shirt aub Als u voor 30 april uw vakantie boekt op sunweb.nl, ontvangt u van ons het nieuwe NAC-shirt (seizoen 2009/2010) t.w.v. € 64,95 helemaal gratis!! Wel moet u bij uw boeking de volgende aktiecode vermelden. NACSUNWEB09 Tegelijkertijd steunt u met uw boeking uw favoriete club. NAC krijgt namelijk voor elke boeking een bedrag. Kortom: ga snel naar sunweb.nl en zorg dat u als één van de eersten in het bezit komt van het nieuwe NAC-shirt! De volgende voorwaarden zijn van toepassing: * De actiecode is geldig t/m boekdatum 30-04-2009 en t/m vertrekdatum 31-10-2009 en op Sunweb zon/vliegvakanties * Per boeking kan één actiecode worden ingezet * De korting is niet geldig i.c.m. andere promotionele acties en niet i.c.m. Postbankvoucher * De korting is niet geldig op reeds gemaakte boekingen * De korting is niet inwisselbaar voor geld en/of waardebonnen Na uw boeking ontvangt u van NAC details over het afhalen van uw shirt. Het shirt is uiteraard in alle gangbare maten verkrijgbaar. Mail staat in mijn profiel |
|
zo, van de week definitief de vakantie geboekt. eind augustus, begin september een weekje naar normandië in een mooi huisje Je moeder. |
|
Dit jaar een huwelijksreis van twee weken door Schotland ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Drie weken Duitsland gepland, van Wacken naar Summerbreeze via PartySan, en tussenstops op campings. |
|
begin mei Moskou But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: nice! Je moeder. |
|
Woep!6 t/m 12 april naar Rome en 1 dag naar Florence. En misschien wat festivals. =) |
|
Volgende week naar Moskou en Sint-Petersburg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cool! St. Petersburg ga ik idd in mei ook misschien nog heen [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 25-03-2009 16:23] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Diverse festivals met al het kamperen wat erbij hoort sowieso en hopelijk dit jaar nog een lang weekend Lübeck en een midweek Schwarzwald, mits de vrijwilligster die meedurft een keer minder last heeft van haar HMS. Dan nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Laatste weekend van juni naar Dessel, België |
|
Over ongeveer 3 weken ga ik 15 dagen naar Spanje, villa gehuurd samen met mijn pa. Ff chillen. Als ik daar ben hopelijk nog een weekend Barcelona met mijn muze. |
|
pffff voorlopig geen vakantie.... eerst scriptie afmaken, dan 2 europese tours achter elkaar en dan een maand werken in Finland... denk dat k daarna maar ns effe heel lang naar Thailand ga... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ok, vraagje. Wie is bekend met het tent merk BaseCamp? Heb een mooie 5 persoons katoenen tent op het oog van dit merk maar kan zo snel geen reviews of iets dergelijks vinden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat ik heb gehoord: wel degelijk maar niet echt een topmerk come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
in oktober dus Egypte en van de week besloten om van de winter maar weer eens richting disneyland te trekken, blijft toch leuk! |
|
quote: Op zich prima tent, maar inderdaad geen super geweldig merk. Maarja daar betaal je dan ook wel naar. Voor tripjes, festivals en dat soort dingen is het goed te doen. Laatste week van mei kramperen, nog geen idee waar. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2009 7:23] |
|
In juni een weekje naar Frankrijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik gok dat ik deze zomer op vakantie ga naar Balkonia Biertje erbij, lekker niks doen en veel bbqen! Het is de lichtinval ;') |
|
Nog steeds geen concrete plannen. Heb 3 weken vrij, maar we willen maar 1 weekje weg. Hoogstwaarschijnlijk toch richting Thüringen, maar nog niet zeker. Dan nog 2 weekjes thuis omprutsen, wat losse dagjes weg, beetje barbieschroeien enzo... spelfout weggehaald... |
|
Thuringen is echt aan te raden! Het is daar echt prachtig. Je kan er mooi wandelen en de natuur is echt de moeite waard. Kwam er met heidevolk wel regelmatig toenertijd. Was bepaald geen staf om daar heen te gaan. |
|
Zeer waarschijnlijk weer naar Zuid Frankrijk eind april en nu reis + verblijf gratis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waar zijn die foto's gemaakt? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |