|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb nog wel een illegaal limp bizkit shirt uit polen, voor 1 euro + verzendkosten is ie van jou. Mijn gastgezin d8 dat ik dat wel cool vond. |
|
is er geen animo voor???? Hmm, vreemd, ik dacht dat hier wel wat nu-metal gastjes rondhingen |
|
ik heb nog een trui van toen ik nog een ukkie was en gabber was maar die zal niemand moeten hebben zeker. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
hm, mijn oude shirts zijn ook echt oud ben ik bang.... |
|
zeker een dready met zo'n blowend ventje [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 07-02-2002 19:25] defende nos in proelio |
|
Mutilator heeft nog een olifanten-string in de aanbieding. Eenmaal aan viel niet op dat het een olifantenstring was... |
|
quote:wat ??? is er mis met dreadiez !! ; zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
niks zijn leuke ventjes heb er zelf broeken van gehad [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 07-02-2002 19:31] defende nos in proelio |
|
quote: Wie maakt me los? Hey Jade: Ruilen voor jouw strap-on? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik koop alleen maar legale limp bizkit spullen! |
|
Ik ben opzoek naar oude ALICE COOPER en The Sisters of Mercy t-shirts/sweaters !!!! Wie helpt ? Wiegen Meister ! |
|
quote: Is te begrijpen hoor jongentje, gewoon even aan je paps of mams vragen of ze even voor je naar de free record shop gaat. |
|
He S.S., zou nog effe wachten. Alice Cooper neemt een cover op met de A Teens, misschien komt daar wel een concert van en kun je daar t-shirts kopen. |
|
quote: mijn zakgeld is al op . |
|
quote: Da's bale Stelen is natuurlijk uit den boze |
|
ik kom ze altijd te kort dus verkopen gaat mij nie lukken. de gene die ik niet meer aantrek zijn echt op. tja een olifanten string. kan hier in huis wel een omaonderbroek met maandelijkseperiodevlekken erin voor je jatten om te ruilen maar dat wil je zeker ook niet. hehehehehe en dan nog de vraag of de slurf wel lang genoeg is voor mijn slurf anders komt ie zo in de bilnaat te zitten. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
ehh eens ff denken, heb nog een shirt van marilyn manson, nog nooit gedragen.. als je nog ergens een broertje of zusje er blij mee kan maken, mag je 'm mee nemen voor 5 euro + porto. Ik heb ook nog een shirt van Jimmy Hendrix in de aanbieding, die mag je hebben voor 2,50 euro+ porto kosten. ach en de rest van de oude shirts gebruik ik wel als ik moet verven ofzo. Ik ben zelf erg fanaat van gare band shirts (niet al te gaar) dus als je nog iets hebt schreeuw maar. Ik zoek nog iets richting diabolicum, old funeral, nifelheim... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-02-2002 9:16] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hoe kom jij aan die INFO ???? Wiegen Meister ! |
|
Ik heb nog een "Rage against the machine" shirt te koop, met voorop de bandleden in het rood. Voor vijf euro (exc. verzendkosten) istie van jou.... goede staat is tie (Er zijn ale menig deo-bussen overheen gespoten ) Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben nog steeds op zoek naar een van de oude cannibal corpse shirts |
|
quote: bij displeaed hebben ze het shirt van 'eaten back to life'. Ouder kan niet . Op de voorkant zie je de voorkant v.d. c.d. Ik vind um zelf wel grappig. Check http://www.displeased.nl en kijk onder shop |
|
Ik heb een baphomet HSW te koop (vooraan baphomet, achteraan 666) en de Pain LS "21st century messiah" occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: echt zo'n meeloper trend was dat ja, nog nooit de 'echte' gabbers mee zien lopen Je moeder. |
|
Ik heb nog wel een effen zwart shirt met spermavlekken, hij ruikt naar rotte vis. 5 Euro |
|
Gorgoroth - The Antgichrist shirt te koop! of te ruil, ik zoek vnl shirts van bands die ik graag hoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |