|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ook niet Je moeder. |
|
Ik zoek altijd oude thrash shirts: Vio-lence destruction Kreator Sodom testament Exodus Coroner Forbidden Toxik SOD Mucky PUp etc. Aanbieden die hap, als iemand wat heeft! |
|
|
|
0,50 euro nagashhhhhhhh [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-05-2003 22:47] Je moeder. |
|
Voor die shirts wil ik inderdaad alleen iets gaafs terug hebben ja. Hier een paar adressen waar je ze wellicht nog kunt bestellen: Mutiilation - Vampires of black imperial blood TS -Iron Fist propaganda Morthond - Somber Deathwinds TS -Iron Fist propaganda Azaghal - Harmageddon TS - Displeased Lugubrum - Bruyne Troon TS -Total Holocaust Productions Woods of Infinity - What if armageddon.. TS -Total Holocaust Productions Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: IFP accepteert alleen maar US dollars,redelijk kut. |
|
quote: Uitverkocht! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hij bedoelt te zeggen dat hij alleen ruilt voor iets echt goeds en later in dit topic geeftie adressen voor de mensen die niks goeds te ruil hebben L E Z E N Je moeder. |
|
ik verkoop tsjuder - chainsaw blackmetal ts.. not |
|
quote: Hoeveel moet je ervoor hebben? En... welke shirt is het? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Nee, dat ken ik niet, ben nogal een nostalgisch persoon. |
|
Nieuwe Suppository shirts zijn uit: Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Shoarmaggedon warrior |
|
quote: kijk dan naar die andere quote erboven, eerst wordt er geruild/verkocht, later enkel nog geruild tegen toffe dingen... dus L E Z E N one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Of neem een kijkje in de ZM-shop natuurlijk http://www.zwaremetalen.com/shop_index.php [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-05-2003 19:14] |
|
Ik zoek allerhande oude metal shirts... Thrash metal uit de 80's! testament Atrophy Toxik Sodom Kreator Laaz Rockit etc Alles aanbieden! tankard@wanadoo.nl |
|
quote: |
|
quote: denk niet dat veel mensen dat soort shirt's weg doen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Atrophy en Toxik shirts heb ik ook nog nooit mogen aanschouwen eigenlijk. |
|
zoek het toxik shirt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Naast de Destruction girly ()! World circus . |
|
Ik RUIL mijn fw-lang galg en rad (xxl, zonder mouwen) voor een fw-lang galg en rad xl/l. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-06-2003 11:10] |
|
R(ollebolle-homo-gijs)., doe ons allen een plezier: print de volgende tekst uit, loop naar een shirt-shop om de tekst in groot formaat aan beide kanten op te zetten en huppel vrolijk naar buiten. Tekst: "Ik ben R., het resultaat van 3 eeuwen inteelt!" Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |