|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik was eerst |
|
quote: ja maar ik wil er twee en ik wil hem zonder een plaatje te zien |
|
quote: ja maar ik wil twee shirts, snapje, dus dan hoeft ie maar 1 pakje te maken |
|
quote: Ik betaal em 1 euro meer als jij |
|
quote: oh ja? Dat zullen we nog wel eens zien |
|
Wie biedt? ha! ha! |
|
quote: je hebt mail! |
|
Ik ben trouwens op zoek naar wat hooded sweaters van bands. Ik vind vanalles leuk, maar ook veel niet, dus laat maar weten wat je hebt! |
|
Flesh made sin heeft leuke en goedkope sweaters. Gewoon een zwart logo op zwarte stof. Aanrader! |
|
quote: Helaas ben ik niet zo'n fan van die band, maar toch bedankt! En lees je email |
|
quote: Als jij hier ook al gaat verkopen raak ik die stapel shirts natuurlijk nooit kwijt "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Hij is er nog, wat zeg je van 10 inc? |
|
quote: Ik heb niet zo'n grote kledingkast. Aangezien ik alle shirts van Soulreaver ga sparen, moet ik wat ruimte maken en ben ik dus genoodzaakt om andere weg te doen. |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Heb er nog eentje van Sum 41 voor je |
|
quote:Ik heb er 1 van aarseerst, maat L, is uniek ding (zijn er 6 van) gaat je slechts 35 euro kosten |
|
Ik zoek nog steeds naar een shirt van Rompeprop.. Evenals longsleeves van My Dying Bride |
|
quote:Heb er 3 ---> What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vanaf heden verkrijgbaar: De Lords of Metal kledinglijn! Als eerste item presenteren wij u het Lords of Metal T-shirt. voorkant: achterkant: Wees er snel bij want op = op. Alle info is te vinden via http://www.lordsofmetal.nl/shop.php |
|
Geniaal Michiel!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ook ff reclame maken: Sanguinary heeft eindelijk ook nieuwe shirts! De shirts zijn € 12,- en de girlies zijn € 13,- ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Hmm, vind ze nogal lelijk eigenlijk .. die voorkant ..brrr |
|
heb op het moment 3 shirts in de verkoop: Morbid Angel - Altars of Madness LS Agathodaimon - Blacken the Angel LS Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant TS beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:Dan koop je er een en draag je hem achterstevoren.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |