|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat het gaat om de paarse uitvoering van Displeased (die is toch paars?). Ken de aanbieder en weet dat het shirt ongeveer 10 euro kost bij hem. Zal dus wel niet een moeilijk te krijgen item zijn. Maar Valorian, zou jij mij niet mailen afgelopen week? Of was dat deze week? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ben nog steeds opzoek naar een Dimmu Borgir Cunthunters of the Night Ls, TS of whatever, in de maat M of L. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb wel een shirt van Enthroned Darkness Triumphant waar dat Cunthunters op de mouw staat. Bedoel je die? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: T shirt is wel ten tijde van EDT, maar de versie die ik bedoel heeft "cunthunters of the night" groot achterop staan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: als je nou eens reageerde op je mail |
|
quote: verwoesting op metalfan heeft er eentje te koop voor 12 euro |
|
quote: ik heb een longsleeve van de tour van 2001. Niet dat ik van plan was om 'm weg te doen (is ook een van mijn favoriete bands), maar in principe zijn alle CD's en shirts in mijn collectie wel te koop als je er genoeg voor biedt [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 08-11-2003 20:15] |
|
quote:Ben jij er zo een die alles doet voor geld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik ben al weken opzoek naar een Dismember shirt / ls / trui,het is werkelijk nergens te vinden heeft iemand die toevallig en wilt die iemand er ook graag van af? mail me dan of gooi het hier! [er staan wel 3 shirts te koop bij ebay maar een creditcard heb ik niet] I love the smell of napalm in the morning! |
|
Following shirts avaiable,prices are a little bit high but those are new shirts & exact copies of the original old ones…Between the ( ) you can see how many of them are still avaiable,so be quick or be dead : ) It can take a little bit before you gets them cos it’s a friend of mine who handles those things & it goes all via me…So be patient,but everything will find it’s way…Greetsss… Amebix(UK),No Gods,no masters (1) XL 40euro Massacre(USA),Infestation of Death 86 (2) L 40euro Mefisto(Swe),Megalomania (5) XL 30euro Poison(Ger),Hellish Torment (5) XL 30euro Obscurity(Swe),Damnations Pride (7) XL 30euro Mercyful Fate(Den),Nuns have no fun (1) XL 40euro Satan(UK),Into the fire (3) XL 30euro Hallows Eve(US),Metal Merchants (6) XL 40euro Sarcofago(Bra),Satanic Lust (6) XL 40euro Vixen(USA)Made in Hawaii (7) XL 30euro Prices are postpaid!! Contact: Krisiun666atpandora.be Kris M. Spijker 2 8520 Kuurne Belgie 0496/42 14 94 |
|
quote:Wel duur voor bootleg shirtjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmm wel gaaf aanbod die MF en satan http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
vet een Hallows Eve shirt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
goddamn nuns have no fun bootleg kopie van 40 euro? |
|
heeft iemand toevallig nog een PanterA shirt liggen waar hij of zij niks meer mee doet? zeg maar wat je ervoor moet hebben. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb nog een Morbid Angel - Thy Kingdome Come sweater met capuchon te ruil/koop. Voorop staat het logo in het rood, en achterop die afbeelding van een stel gekruisigde kerels en de letters (goh...) "Thy Kingdome Come". Ik doe m weg omdat hij me niet staat, ding is nog in nieuwstaat Eventueel ook nog te ruil: Darkthrone - True Norwegian Black Metal TS, opdruk grijs maar toch vrij goed zichtbaar. Iemand? Mail anders even: telluriet1@nospam.hotmail.com, en dan kunnen we denk ik wel iets fiksen. Uiteraard zonder nospam EDIT: vergeten te vermelden, de sweater en het t-shirt zijn beide XL En na even gekeken te hebben zie ik ook nog een Children of Bodom sweater (XL) te koop/ruil. Voorkant: Logo en een bandfoto. Achterkant: Logo en een afbeelding van de Reaper, in een soort van groene ambiance. De opdruk van het shirt begint vooraan een klein beetje af te brokkelen, maar toch is het nog goed zichtbaar. [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 20-11-2003 17:07] |
|
Triple 7 shirtjes zijn ook eindelijk binnen!! Te koop voor 13 euro, excl. verzendkosten |
|
Yeah! |
|
Komt er ook sambal bij? |
|
Tuurlijk, kost wel 0,50 euro extra |
|
IK heb het originele Slowly we Rot shirt (eerste "persing" dus), nog in goeie staat. Ruil het alleen tegen een heeel erg tof ander shirt of voor een heel goed geldbod... Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! |
|
Ik heb nog een Anthems... shirt van Emperor in m'n kast hangen. Medium en vol gaten. Geef'm weg voor niets. mvg wk10 |
|
En wat moet je met een shirt vol gaten? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Weet ik niet. Je kan er een vlag van maken ofzo... Wees wat creatief. mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |