|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gaten geven sfeer aan een shirt. Oud Vuil. |
|
quote: ja lekker fris in de zomer, geef maar sentfrom666@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door nightwing op 23-11-2003 15:00] |
|
quote: quote mezelf maar even |
|
quote: De MA-sweater is toch al verkocht Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jazeker, vergeten. Ik wacht nog op binnenkomst van het geld |
|
Ik ben op zoek naar een egde of sanity shirt (liefst van crimson I) en een hypocrisy shit met alleen het logo in het rood bvd |
|
binnenkort Memorial shirts te koop Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb deze in the aanbieding: Tiamat - The Hall of Gods where You Belong...enz, maat XL T-shirt is nog in zeer goede staat Ik ben zelf nog geïnteresseerd in shirts van deze bands: Arch Enemy, Dark Tranquillity, Finntroll, Flaw, Corvus Corax, Naglfar, Skyfire, Nickelback, Ancient Rites, Immortal, Soil, Opeth, Queen, Thyrfing, Madball, Godsmack, Paradise Lost, Van Halen en Bad Religion. Misschien heeft iemand iets van een van deze bands te ruil, roep anders maar een bedrag |
|
quote: Ik heb nog een opeth TS in maat L liggen, nog in perfecte staat, want zeer zelden aangehad. Voorkant logo, achterkant een tekst, weet niet precies wat er staat. Hij valt vrij groot voor een L trouwens. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Kan ik daaruit concluderen dat je dat tegen dat shirt van Tiamat wil ruilen, of was dat gewoon in 't algemeen? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-11-2003 23:04] |
|
quote: Oh nee, was in t algemeen, ik ben geen fan van tiamat, en bij lange na niet groot genoeg voor XL. Maar als je wil kan je m kopen. Een euro of 12 excl. verzendkosten? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nee laat maar zitten, dan kan ik beter een nieuw shirt bestellen |
|
quote: Hoe ziet het shirt eruit? Heb misschien wel interesse, heb eventueel een Opeth shirt te ruil. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb net op de Duitse eBay afbeeldingen van een soortgelijk shirt gevonden: Voorkant: http://i17.ebayimg.com/02/i/00/f3/a4/d3_1.JPG Achterkant: http://i17.ebayimg.com/01/i/00/f3/a4/da_1.JPG Ik kan morgen wel fotootjes met de webcam maken, maar dat van mij ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit (dus niet verwassen en met intacte opdruk) Op zich een mooi shirt, maar de band interesseert me gewoon niet meer zo |
|
Ik wil dat shirt wel hebben. Heb een Opeth shirt te ruil. Voorop het Logo en achterop onderaan de tekst 'The pest through the air' Een citaat afkomstig uit het nummer Moonlapse Vertigo van Still Life. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
kwil een king diamond shirt of tankard shirt hehe geld eigenlijk ook wel.. |
|
en bier I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat ook uiteraard |
|
Ik heb nog wel een heel oud tourshirt van tankard wat ik niet meer aankan. Maar die wil ik alleen ruilen tegen een anders cool item. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat vroeg ik mij laatst ook af toen ik me via dit topic een In Flames-longsleeve had aangeschaft quote: Wel al een heeeeeeeeel oude post, maar heb je deze nog? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-12-2003 15:59] |
|
To Elysium shirts te koop Girlies en gewone!! |
|
quote: Haha, promotiemeisje Ze zijn vast blij met je.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik mag hopen van wel jah, hahha Ik krijg er in ieder geval heel veel en voor. Je wordt heel goed verzorgt als merchandise dame! |
|
quote: www.goddess-of-desire.info verschillende king diamond en m/fate shirts/longsleeves/patches het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |