|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nog even afwachten, heb nog geen mail terug gehad |
|
helaas heb ik mijn bassie en adriaan shirt net getrade... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hij is bordeux rood en heeft een kinderwagen voorop staan. de wielen zijn in de vorm van die peace tekens en er komt een dikke joint uit de wieg steken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe vet |
|
uhm, bedankt, maar neen. Oud Vuil. |
|
quote:nou, smaken verschillen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:had ik al wel verwacht Dat was ook mijn reactie toen ik hem kreeg. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: keej, behalve de peace-wielen.. |
|
Heeft er iemand nog een TS of LS van One Sent From The Golden Hall van Amon Amarth te koop |
|
quote: 20 voor allebij, ik blij |
|
quote:ik heb hier wel een ts van amon amarth - the crusher! changed to 'ouwe' |
|
Ach ja k zal maar n poging doen om wat kwijt te raken, al verw8 ik niet veel reacties 3x ts Marilyn Manson 1x ts Alanis Morissette 1x ts Silverchair 1x ts Rolling Stones 1x girly Green Lizard Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Dat Rolling Stones shirt raak je vast wel kwijt! |
|
quote: Ik heb iig 1 reactie voor je: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heeft er iemand nog iemand OUDE shirts van : Cradle of filth Arckanum (Kampen shirt) Marduk Setherial (nord ? lords of the nightrealm?) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik heb nog n hele oude van Cradle of Filth liggen... hij is wel eerder grijs dan zwart, maar het is dus n tshirt van euhm... Vempire denk ik. Op de achterkant staat een afbeelding van een ondergaande zon, met lijken op staken enzo... "Those who trespass against us, beware of the shadows" |
|
quote: gôh wat een orginele reactie zeg |
|
Ik wil een 'Bloodbath' t-shirt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik heb het shirt van Nord. Doe s een leuk bod. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik wil wel Tshirts voor een niet te hoge prijs van: -Darkthrone (niet alleen met logo en True Norwegian Black Metal ) -Satyricon (niet alleen Logo) -Dimmu Borgir (niet na Enthroned Darkness Thriumphant, dus For All Tid en Stormblast ) -Graveland -Bestial Mockery [edit]Sorry Bloedhoer Snaack [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 28-04-2003 16:02] |
|
IK WIL... oude Anathema tshirts of girlies... Ik zoek ook nog girlie van Type O Negative. |
|
er staat een grove grammaticale fout in je post DURE PRIJS?? IETS IS DUUR OF HEEFT EEN HOGE PRIJS!! tzal wel aan het weer liggen dat ik zo heftig reageer no offense! |
|
quote: Soulside Yourney? Transilvanian Hunger? For all Tid (Daar heb ik helaas net de mouwtjes van afgeknipt ) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hmm... prijs? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |