|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ikke Maar ehh... koen.@mytholic.nl werkt niet, heb nu zonder die eerste punt geprobeerd. Als ie niet aankomt, dan mail me ff: kay.meertens@home.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-02-2004 13:58] |
|
tsjonge jonge zulke gave shirt's verkoop je toch niet "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
nee die verbrand je Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bluuurgh - Preacher It Feels Like This Goede staat ("zeer", gezien zn leeftijd), large, z/w. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Mail is onderweg... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik zoek nog een shirt van "freak of nature" "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Ge hebt mail... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die bluuurgh shirts zie je niet veel! Oud Vuil. |
|
quote: Dat Freak of Nature shirt van Cof?Of begrijp ik het verkeerd ? |
|
Nog enkele Mytholic T-Shirts te koop |
|
Nasum - human 2.0 shirt tekoop, tegen 2 bier. changed to 'ouwe' |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja, nogal logisch dat je nog shirts te koop hebt, je stuurt ze niet op als iemand er 1 besteld.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: ??? van mike tramp 't bandje bestaat al wat jaartjes niet meer, maar ik ben mijn shirt er van kwijt "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote:Is me te klein, vandaar. Elke keer dat ik m draag en me eens goed uitrek kan de wereld mijn navel zien. Is leuk als ik een meiske was geweest, maar nu zoek ik liever wat langers... Hier heb ik wel van geleerd; was direct het laatste "L" shirt ooit dat ik kocht, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Shirts: Borknagar - Logo ( TS, zwart, XL, goed/nieuw ) 10 euro Children of Bodom - Led by the Reaper ( HSW, zwart, XL, goed ) 20 euro Cradle of Filth - Logo ( TS, wit, XL, nieuw ) 5 euro Dimmu Borgir - Pentagram Allover ( TS, zwart/rood, XL, goed ) 10 euro Fear Factory - 4 Logos ( TS, wit, L, goed ) 6 euro Hammerfall - Renegade World Crusade ( LS, zwart, XL, goed )* 12 euro Heideroosjes - Beach of Fake ( TS, blauw, XL, redelijk ) 5 euro Heideroosjes - Tanks ( TS, donkergroen, XL, redelijk ) 5 euro Heideroosjes - Tour 1997 ( TS, zwart, XL, redelijk ) 5 euro Helloween - Better than Raw World Tour ( TS, zwart, L, redelijk/goed ) 7 euro In Flames - Clayman ( LS, zwart, XL, redelijk ) 8 euro Korn - Untouchables ( TS, donkergrijs, L, nieuw ) 10 euro Metallica - Gimme Fuel ( LS, zwart, L, goed ) 12 euro Sum 41 - All Killer no Filler ( HSW, zwart, M/L, goed ) 15 euro Theatre of Tragedy - Assembly ( TS, zwart, L, goed/nieuw ) 10 euro |
|
quote:Houd deze week je brievenbus in de gaten dan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
brodequin - logo + picture and text on back, ask TS cannibal corpse - tomb of the mutilatedm LS cradle of filth - canvas for a lick of pain TS darkside (A) - tourshirt (tour with mortician, carnal forge, arkhon infaustus, early 2002) TS exhumed - slaughtercult TS heideroosjes - smile you're dying TS marduk - fuck me jesus TS marduk - swedish black metal HSW morbid angel - gateways of annihilation FLAG mortician - doamin of death TS mortician - tourshirt van zelfde tour TS nile - black seeds of vengeance TS slayer - 'old' logo + skulls and pentagram FLAG vomitory - revelation nausae TS Je moeder. |
|
ik zoek dismember shirts..maakt niet uit of het een TS,LS of trui is..hebje er 1 en wilje hem kwijt..of weetje een winkel die ze heeft..mail me of pm me dan.. misschien heb ik nog wel wat aardigs voor de gouden tip ps..mail: bartjuh@wanadoo.nl [Dit bericht is gewijzigd door Dismembered op 02-03-2004 22:52] I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote: heb wel interesse in dat tomb of the mutilated shirt (LS) "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:De andere users zien je mailadres niet (verborgen) en we hebben hier geen PM's |
|
bedankt voor de tip,ff editen I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote: dat mag wel lichtelijk grijs geworden in de afgelopen jaren (niet erg, ook geen gaten oid) maat xl -edit: ik ben zo offline dus mail maar naar vazalgenocide at hetemail.cum- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-03-2004 22:53] Je moeder. |
|
quote: OK te gek! quote: Hier heb ik wel interesse in. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |