|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: %$##$%^@#$ Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Hehehehe Ik kan je wel een foto sturen als ik hem aanheb, dat doe ik graag hoor... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
UPDATE met nieuwe shirts: Mijn broertje (Ruud/Engine of Pain) verkoopt een deel van zijn shirt collectie vanwege het feit dat hij er teveel heeft en toch nooit aan doet. Bij deze dus: SHIRTS: Bloodboil-logo shirt Mangled-new logo shirt Bolt Thrower-warmaster mouwloos! Bolt Thrower-pocket print tour shirt is al optie op! Nile-among the catacombs... Inhume-old logo/hangman shirt Carcass-Reek of putrefaction blauw shirt originele druk met op de voorkant een galg gemaakt van schedels met daaraan iemand ondersteboven hangend, is erg opgedragen shirt met hier en daar wat gaatjes, mouwloos BOD!!! Suffocation-effigy... Dismember-tour shirt Shadowbreed-Avatar Bifrost-Mythistory Threnody-painting Cryptopsy-Whispering supremacy LONGSLEEVES: Sinister-Hate is al optie op! Rebaelliun-1st album cover Vader-Lithany logo Amorphis-The Karelian... Amorphis-Tales from the 1000... is al optie op! TRUI: Morbid Angel-Altars of madness first pressing!!! In perfecte nieuwstaat...GOED BOD! Alle shirts 10 euro en longsleeves 15 euro tenzij anders vermeld, exclusief verzendkosten. Hij heeft zelf geen internet dus mailen naar mij is gewenst en ik breng Ruud op de hoogte. Ruud handeld ook de geboden prijs af voor de shirts/trui. Ik sta hier dus verder buiten. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-06-2005 13:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gemailt |
|
GODVERDOMME ALTIJD DIE BOLT THROWER SHIRT"S DIE HET EERS WEG ZIJN! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: echt he ... maargoed opnieuw gemailt |
|
quote:U heeft mail (beetje laat) sjorry Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
idem ook mail verstuurd. trouwens heeft iemand een Impaled shirt of LS waar die mij mee kan verblijden? Sabbat(uk),Rigor Mortis ook nog steeds gezocht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
absurd - asgardrei t-shirt. [Dit bericht is gewijzigd door carnal forge op 17-06-2005 8:44] |
|
Mail voor foto / bod (mail staat in mijn profiel). Zeer goede staat: Suffocation - Human Waste TS XL Obscenity - Cold Blooded Murder TS XL Watain - From the pulpits of Abomination TS XL Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas TS XL Wacken 2002 TS XXL (achterkant bandlijst, voorkant sand/orange + Wacken logo) Goede staat: Vomitory - Blood Rapture TS XL |
|
quote: welke maat en wat wil je ervoor hebben en heb je eventueel een fototje ervan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik wil hem ook wel, als Rob hem niet past |
|
quote: uhm ja je weet het nooit, en in amsterdam hebben ze bergen sabbat shirts Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
mark je hebt mail Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: heb je mail gehad, zal ff kijken of ik ergens een digicam kan bietsen maat is xl, maar zit als een Ltje vind ik. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ok, ik ben benieuwd de maat probeer ik gewoon wel en anders geef ik hem aan Burzum "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hehe. Kan hem ook ruilen voor een Temnozor shirt |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Audiopain - Revel in desecration TS XL G --9 euro Azaghal - Black Terror Metal LS XXL EX (almost new!) --14 euro Azaghal - Harmageddon TS XL G/VG -- 8 euro Dimmu Borgir - For all Tid TS XL (front: albumcover back: poem) VG --15 euro Enslaved - Blodhemn LS XL (white shirt, print a little faded) G/VG --13 euro Incriminated - Kings of misery LS XL VG --13 euro Lunar Aurora - Einsamkeit und Dunkelheit LS XL EX --13 euro Corpus Christii - worker kind of thing (pocket print /w logo -- back: pentagram/black metal worship). Has a patch on each sleeve (WoI and Bathory) XL VG/EX --15 euro melaskholeprod AT yahoo.cum __________________ Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: tegenwoordig nog maar 1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: CLAIM! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |