|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ssssssst! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb trouwens nog voor de liefhebber een longsleeve van dark funeral - in the sign liggen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
eej ik zou ff een maar van me vragen die wil dat shirt wel hebben. mail je daarover wel ff Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wie heeft er nog een t-shirt van de zwitserse band Messiah???? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: 1,56 voor 100-250 gram, en daar zit je makkelijk tussenin met een T-shirt (zeker als 't maar een M is ) |
|
quote:Het gaat niet alleen om het gewicht maar ook om de grootte van een pakket Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: gewoon duwen! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 13-12-2003 15:25] |
|
de voorkant is erg okay, jammer van die achterkant! |
|
quote: danku hoezo dan |
|
quote: Nee het gaat om het gewicht. Of je't T-shirt nou in een envelop van 15x25 of 26x38 duwt maakt niet uit, alleen moet je'm bij die kleinere wat vaker vouwen en wat meer proppen |
|
quote: ik wou dat ik zo'n shirt had Bruce Banner |
|
Als het niet door een brievenbus past moet je meer betalen hoor .... |
|
quote:Zien er idd nice uit. |
|
Katablaster: is dat "het"shirt? Bruce Banner |
|
quote: ja die is voor jou maar we hebben meer!We hebbe ook t-shirts logoshirts en girly's.Iets voor jou? |
|
quote: ja, girly is goed. daar lijken mijn tieten zo mooi in Bruce Banner |
|
quote: iedereen is daar mooi in |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Een T-shirt past altijd in de brievenbus... behalve als je XXXXXL hebt misschien |
|
quote:Blijkbaar lul je maar wat in de luchtledige.Er zijn standaardmaten voor pakketjes.Als de maat van het pakketje die maat overschrijdt EN het totaal gewicht is niet meer dan 5 kg kost het 5,50 euro.Voldoet het wel aan de standaardmaten dan kost het rond de 2,50 euro om te verzenden...en shirtjes worden bijna altijd zo verpakt dat ze niet voldoen aan de standaardmaat en dus de verzendkosten 5,50 euro zijn.En het heeft al helemaal niet met de maat van het shirt te maken hahaha.Een shirts maat M,L of XL verpakt in een standaard enveloppe zijn allemaal even groot. Einde discussie hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou, dan weet ik niet waar jij tshirts besteld maar de enkele keren dat ik een tshirt besteld heb / verstuurd heb betaalde ik 1,56 verzendkosten en paste de zaak, netjes opgevouwen in een envelop, gewoon door de brievenbus. Ik, Wil Schuurman |
|
Laat 'm maar in 't luchtledige lullen met z'n einde discussie Ik heb vorige week ook nog een shirt in een envelop naar Sater gestuurd, en er had er makkelijk nog eentje bij gepast. En het shirt dat ik ervoor in ruil kreeg zat ook gewoon in een envelop. Je hoeft de klerenkast toch niet mee te sturen man Marcel moet zich maar 'ns een tarievenboekje van de PTT aanschaffen, en nu wel einde discussie [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-12-2003 20:41] |
|
Je moet em uiteraard wel opvouwen anders past het natuurlijk niet door de brievenbus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |