|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jenje: ik wil dat shirt ook wel als je er niet TE veel voor vraagt En ik heb natuurlijk voorrang! |
|
Bied maar eens zou ik zeggen .... |
|
quote: ehh.. 8 inclusief? |
|
make it 10 and we have a deal ... |
|
Ik ben op zoek naar t shirts van de bands: Last days of humanity Warsore Gut Gore beyond necropsy ook in ep's, tapes, lp's en andere ongein van deze bands ben ik zeer geintreseerd. Dus heb je iets laat het me ff weten. Ca$h of traden ik vind alles best. Cheers ! bleedingfist@yahoo.com |
|
Wat shirts te koop: - MAYHEM - Live in Leipzig/Dead. L. BACK: Mayhem logo. = 12,00 EURO http://img.photobucket.com/albums/v179/verwoesting/shirt-MAYHEM.jpg *VERKOCHT* - MARDUK - Panzer Division Marduk. XL. BACK: Pentagram met wolf. = 12,00 EURO http://img.photobucket.com/albums/v179/verwoesting/shirt-MARDUK.jpg *VERKOCHT* - IMMORTAL - Sons of Northern Darkness. XL. BACK: "The king at hold...". = 12,00 EURO http://img.photobucket.com/albums/v179/verwoesting/shirt-IMMORTAL.jpg - CHILDREN OF BODOM - Sleep All Day. L. BACK: "Sleep All Day...". = 11,00 EURO http://img.photobucket.com/albums/v179/verwoesting/shirt-CHILDRENOFBODOM.jpg - CARPATHIAN FOREST - Logo/Nattefrost. L. BACK: zie afbeelding. = 14,00 EURO http://img.photobucket.com/albums/v179/verwoesting/shirt-CARPATHIANFOREST.jpg *VERKOCHT* - CANNIBAL CORPSE - Eaten Back to Life. M. BACK: logo+"Eaten back...". - 11,00 EURO http://img.photobucket.com/albums/v179/verwoesting/shirt-CANNIBALCORPSE.jpg Alle shirts in goede staat. Alle prijzen INCLUSIEF verzendkosten! Alleen MAILEN op verwoesting*no-spam*@occultmail.com (zonder *no-spam* natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door BartS op 08-09-2004 13:08] With new found hope, there still could be Victory... |
|
Ik zoek van de volgende bands shirts: -Judas Iscariot -Weltmacht -Nargaroth -Krieg Mocht je nog muziek hebben van deze bands ben ik mischien ook wel geintresseerd |
|
Weet niet of er shirts van Weltmacht zijn. shirts van die andere bands zijn nog makkelijk te krijgen bij de betere mailorder [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-09-2004 15:08] |
|
quote: Judas Iscariot vind je niet zo snel, alleen voor flink veel duiten op ebay, gelukkig heb ik er één gevonden op wacken Weltmacht shirt's zijn er ook, een vriend van me heeft er één. Krieg en Nargaroth zijn te krijgen bij Displeased. Maar je mag de mijne ook hebben. Mail maar. Edit: Ik heb alleen Nargaroth, geen Krieg. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-09-2004 17:32] |
|
quote: Ja maar ik heb geen zin om een Judas Iscariot t-shirt te laten importeren uit Amerika en die van no-colours is lelijk |
|
quote: Dan moet je maar zonder JI shirt doen Maar wil je dat Nargaroth shirt? Ik zal trouwens eens vragen waar die vriend van mij dat Weltmacht shirt vandaan had. |
|
quote: Ik heb je gemailt. Die weltmacht staat op no colours. Maar ik dacht mischien heeft iemand nog wel een ander. Maar ik moet wel nog een Judas Iscariot hebben. Van Nargaroth hoef ik alleen het Black Metal Ist Krieg shirt |
|
quote: Ik heb geen mail gezien. Maar ik heb een shirt van Herbsteleyd. JI doe ik niet weg, maar succes met zoeken. |
|
quote: Ah, dat is kut. Thanks anyway |
|
Ik wil gerne het shirt stiff uper lip van ac/dc. Maatje m prefereer ik. |
|
Op zoek naar shirts van: Temnozor Wyrd Craft (de oude) |
|
Bryan Adams ( TS, zwart, L, nieuw ) 10 euro Children of Bodom - Led by the Reaper ( HSW, zwart, XL, goed ) 18 euro Fear Factory - 4 Logos ( TS, wit, L, goed ) 5 euro Hammerfall - Renegade World Crusade ( LS, zwart, XL, goed ) 10 euro Heideroosjes - Tanks ( TS, donkergroen, XL, redelijk ) 5 euro Helloween - Better than Raw World Tour ( TS, zwart, L, redelijk/goed ) 6 euro Immortal - Damned in Black ( TS, grijs, XL, goed ) 12 euro Korn - Untouchables ( TS, donkergrijs, L, nieuw ) 10 euro Metallica - Gimme Fuel ( LS, zwart, L, goed ) 12 euro Moonspell - Angelizer ( LS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro The Offspring - Smash ( TS, zwart, XL, nieuw ) 8 euro Ozzy Osbourne - The Original Sin ( TS, wit, XL, goed ) 10 euro Papa Roach - Red Star ( TS, zwart, L, nieuw ) 8 euro Sum 41 - All Killer no Filler ( HSW, zwart, M/L, goed ) 7 euro StormHammer - On the Rock ( LS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro Zonata - Tunes of Steel ( TS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro Ik zoek er zelf nog van Arch Enemy, Finntroll, Naglfar, Absu, Skyfire, Evergrey, Thyrfing, Bolt Thrower en Corvus Corax |
|
quote:Volgens mij kun jij beter maar geen shirtjes meer zoeken/kopen: ze staan toch binnen no time weer te koop hier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zoek eigk een shirt (het liefst n girlie, maar zo klein mogelijk (s) mag ook van Henry Rollins/Rollins band. Nog nergens gevonden. Misschien maar zelf laten drukken of zo. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote:Kunnen we hem niet beter onze shirt-verlanglijstjes geven zodat hij ze dan koopt en wij em dan voor een prikkie van hem kopen, hij kan shoppen en wij goedkope shirts, iedereen blij |
|
Als iemand van jullie voor zulke prijzen shirts wil verkopen van bands waarvan ik er graag wil hebben, dan koop ik ze graag van jullie over en doe ik ze ook nooit meer weg. Zo niet, stop dan maar eens met dat kansloze gezeik. Iedereen verkoopt hier z'n shirts die hij niet meer veel draagt, daar was dit topic ook eigenlijk voor bedoeld dacht ik [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-09-2004 18:05] |
|
quote:Hahahaha, geen commentaar meer na deze post. Dat "kansloze gezeik" van ons is toch wel ergens op gefundeerd, denk je niet? Of zie je gewoon echt niet in hoe dom jij bezig bent Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: U heeft mail! |
|
quote: eindelijk rust De meeste shirts die in die lijst staan heb ik overigens al jaren, dus echt ergens op gebaseerd is 't niet. Maar goed, laat 't topic nu maar waar het voor bedoeld is in plaats van mij steeds op m'n verzameldrang te wijzen, het punt is nu wel duidelijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-09-2004 22:20] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |