|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
3eeuwen inteelt |
|
Ik heb wel interesse in een mooi Mysticum shirt.. |
|
quote: www.fmp666.com ? |
|
quote: wil je ze ook verkopen LOL mail me! maar zal wel een geintje zijn! |
|
quote: Ik zal binnenkort eens kijken of ik nog dingen wegdoe, heb al een hoop verkocht... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
verrek ik heb nog een longsleeve van the secrets of black arts die ik kwijt wil "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik zoek een sabbat - disembody tshirt in de rode kleur. En ik heb voor de liefhebbers nog een maiden - somehwre in time shirt liggen. |
|
In welke staat is dat Somewhere In Time Shirt, en wat moet je ervoor hebben? (of wil je alleen ruilen, in welk geval ik helaas weinig te bieden heb ) Ik ben trouwens als het kan ook nog op zoek naar een shirt van Hard Rock Café De Hel (Groningen), als iemand er eentje over heeft houdt ik mij aanbevolen. NP: Tom Angelripper - Diebels Alt For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Dat shirt kost 6 euro of 2 hoegaarden, is 1 keer gedragen aangezien hij mij te groot is. Tjah, hij is dus nog nieuw .. hehe |
|
Immortal - Pure Holocaust T-shirt L, Oud geen crappy reprint. Geen gaatjes. Niet verwaschen. Ruilen tegen iets anders ouds en tofs I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Laat alsjeblieft weten ben erg geinteresseerd! Mail me op tankard@wanadoo.nl! |
|
ik heb nog Darkthrone-a blaze.. L.S en Moonblood-unholy black metal t.s te koop. |
|
quote: Heb nu al interesse! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hoeveel voor die darkthrone en wat is de kwaliteit? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb ook nog een stapeltje afgeragde shirts... kwaliteit is niet meer zo super. Morbid Angel - Domination TS Immortal - Battles In The North TS Emperor - Satanic Witch LS En 2 nog best redelijke shirts: Troll - Drep De Kristne TS Setherial - Hell Eternal TS Geen idee wat shirts "waard" zijn, ruilen is ook OK. [bij interesse, mail me altijd ff voor de zekerheid, mocht ik het topic uit het oog verliezen] [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 21-06-2003 20:44] |
|
Ik heb een vraag, ik heb hier een darkthrone pleugeweilder shirt, maar ik zie hem nergens op internet te koop. Is ie nou zo uniek of heb ik een fake shirt gekocht? (onderop staat wel (c)blabla darkthrone 2001) |
|
quote:Met rood logo?Dan is 'ie fake. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja dus hehe. |
|
quote:Van Plaguewielder is trouwens helemaal geen officieel shirt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Daar had ik al zo een idee van. |
|
Ik verkoop: *Kringspiertyfus - 12" kitchen knife (eerste druk)... 1 keer gedragen, nieuwstaat... 8 euro *Emperor - logo voorkant, band achterkant... redelijke kwaliteit... 6 euro *Vader-Revelations.... redelijke kwaliteit.... 6 euro *Amon Amarth -the crusher... matig tot redelijke kwaliteit.... 4 euro Ook eventueel ruilen tegen cd's/shirts/videos/lps... [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 22-06-2003 21:58] changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik wil dat shirt van Troll wel hebben. Ruil je ook voor muziek, want dan bedenk ik even een trade met die andere zaken van je lijst. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Iemand had me gemeeld voor moonblood maar z'n mail account zit vol. Verder nog te koop/ruil Moonblood-Unholy black metal T.S Darkthrone-Ablaze.. L.S Darkthrone vlag (logo) Slayer vlag (Hoofd met botten en logo) |
|
ej erik ik wil die vlag wel van SLAYOR http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |