|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jongen ... welke debiel doet nu zulke shirts weg! maar mocht iemand ze weg doen mag hij/zij gerust contact met mij openemen! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-12-2004 11:36] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
bij displeased hebben zae van de laatste Akercocke iig een shirt .. wel een lelijke ... |
|
quote: ik zag laatst Sabbat shirtjes in de Boudisque in A'dam. Ik weet alleen niet of dat nu van UK of JAP was. |
|
ga dr maar van uit dat het de Japanse is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heb je die bij boudisque gezien heel toevallig? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: he achter in de rij aansluiten jij Frieske musskeluske! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik heb even op de site gekeken bij displeased, maar kon hem niet vinden helaas. iig thanks voor de tip. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ik betwijfel dat... |
|
quote: uhm tell me more? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:hmm zie idd dat ze ze nu niet meer hebben ... ,aar was met hoes van chorozon |
|
quote: ik dus niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ah ok, dat vind ik idd niet zo'n mooie cover. Ze hadden op hun eigen bandsite zeer gave shirts, helaas allemaal uitverkocht. Blijven zoeken dus. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: nou prima geregeld, blijf jij geloven dat het de Japanse is dan ga ik wel naar A'dam om de UK versie te scoren van dreamweaver of history of a time to come of zo . Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mensen die hun T-shirts van Maiden weg willen doen, ik verzamel ze, dus mailen naar svartsyn @ skynet.be |
|
quote: Huh Jij spaart mensen die shirts van Maiden wegdoen? Waar laat je al die mensen? spelfout weggehaald... |
|
quote: ALS dat zo is(wat ik betwijfel)schop ik je toch een partij tegen je kale schedel! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja idd, leuke hobby nietwaar?? |
|
quote: Dat zeker spelfout weggehaald... |
|
Wacken Open Air 2002 LS / L € 11 Wacken Open Air 2003 TS / XL € 9 Pantera - Snake TS / XL € 8 Iron Maiden - Somewhere In Time TS / XL € 8 Blind Guardian - Nightfall in the Middle Earth TS / L € 7 Children Of Bodom - Hatebreeder LS / L // slechte staat € 6 mail naar: rudolphus AT gmail DOT com zzz |
|
quote: ik heb nog wel een shirt van Death liggen. je mailt maar als je er nog belang bij hebt: seven_tears_are_flowing_to_the_river at hotmail.com |
|
quote: U hebt mail!!! |
|
quote: je hebt mail! verwijder je mail adres maar weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik zoek nog steeds een shirt van DIABOLICUM Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |