|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: join the club Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ik snap niet dat die gasten niet effe een oplage laten maken, zoveel kost het niet en kwijt zijn ze meteen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik denk dat er wel nieuwe shirts aan komen aangezien de site ook under construction is ivm de nieuwe cd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Idd. Ik heb wel eens met iemand gemaild die ook fan van diabolicum is. Die melde mij nog niet zo lang geleden dat hij een shirt in Engeland bij een mail order of iets dergelijks had gevonden. Maar dat was de enige. Maar ik laat me niet zo snel afschepen.. dus ik contact gezocht.. maar helaas het was idd het enige shirt. Ik denk dat die gasten zelf niet doorhebben dat ze een steeds groter publiek aantrekken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Je weet maar nooit. Ik geloof dat hun nieuwe cd ook al 3 jaar geleden zou uitkomen. bevestigd door Aborym overigens dat Diabolicum wel ergens mee bezig is.. maar dat kan net zo goed met heroine spuiten zijn.. je weet het maar nooit. Afwachten dus. Maar ook al zouden er nieuwe shirts uitkomen, dan nog wil ik een oude omdat ze zo (kennelijk) exclusief zijn. Het risico dat ik door fans neer word geknuppeld vanwege het shirt neem ik dan op de koop toe. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
natuurlijk wel, maar ze draken graag denk ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hehe. ik ben al 3 jaar benieuwd naar de nieuwe. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben op zoek naar een shirt van Unleashed die met dat logo groot voorop een half jaar terug werd je doodgegooit met dat shirt en nu ineens heeft niemand het meer (mailorders/ebay ) dus als iemand weet waar ik dat shirt/LS nog kan krijgen. ik zou u dankbaar zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb er wel het shirt van in XL, is dat ook goed? |
|
quote: Nee, tuurlijk niet. Ik ben een harstikke kort ventje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
lol |
|
Ben op zoek naar een shirt van Murw, Tjuder en Wyrd |
|
quote:Tsjuder komt in januari naar Nederland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Laat ik nu toevallig die ene gast zijn |
|
quote: and you thought I did not knew that? |
|
ik heb nog een tsjuder shirt... het logo shirt, maar dan de eerste oplage...... behoorlijk grijs... heb opzich wel interesse om te traden, maar moet ik er wel eits goeds voor terug hebben.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
uhr ff checken [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 10-01-2005 17:42] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
waar blijft dat KREATOR shirt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja en waar blijven de DIABOLICUM, SABBAT (UK),RIGOR MORTIS shirts???!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wat shirts en longsleeves in de verkoop. Prijzen incl. verzendkosten. Mail me als je interesse hebt. |
|
je hebt mail Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
GEZOCHT: deicide's ''deicide'' t-shirt of longsleeve,n goede staat graag... Expired,Erased and Forgotten |
|
nog steeds gezocht: deicide ''deicide'' shirt of longsleeve,in goede staat graag Expired,Erased and Forgotten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |