|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
enkele keren gewassen, that's it, zeker en vast niet 'afgewassen' zoals de rest van mn shirts, voor € 10 is't de jouwe (alle kosten inn) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Niemand krijgt mijn shirts! Life doesn't get much better than this! |
|
owja een HF longsleeve mag ook weg (glory to the brave), en mss nog een ik moet eens mn kast uitdelven posten welke ik al allemaal verkocht heb heeft wsl geen zin Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Prima. ik maak het wel over dan. Mail je bankgegevens maar naar r.dewaard@hetnet.nl |
|
quote:Je moet ze ook niet weggeven!! Je moet ze ver·´ko·pen I {onov.ww.} 1 verkocht worden => van de hand gaan II {ov.ww.} 1 [ook abs.] (iets) aan een ander tegen een bepaalde prijs overdoen => aan de man brengen, te gelde maken, van de hand doen 2 toedienen 3 ten beste geven => debiteren, opdissen 4 aannemelijk, geloofwaardig maken changed to 'ouwe' |
|
quote: Shit te laat.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
Joah: Iron maiden - Somewhere in time Diabolic - Vengeance ascending Darkthrone - True norwegian black metal longsleeve Ik, Wil Schuurman |
|
is er ook een "verkoop je berenvellen" topic? Of moet dat ook hier? I am the 1%. |
|
quote: Ik heb nog wel hier ergens een schapen velletje leggen Ik zal eens kijken of je hem mag over nemen Wiegen Meister ! |
|
Enkel kippenvellen van ge-CO2-de Sarskipjes |
|
"Ik heb een Judas iscariot heaven in flames tshirt te ruil voor een lugubrum shirt!" afz panda |
|
grrrrr iron glory |
|
ik ben nog steeds op zoek naar de volgende shirts: Gorgoroth - Destroyer Diabolicum - the dark blood rising Sodom - agent orange te ruil: armagedda - necro speed demon TS (met het nieuwe Arm. logo ,dit tussen haakjes) en verkoop: therion ts Ancient rites - dim carcosa LS emperor - Imperial anthems tour '98 LS [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 25-04-2003 6:30] |
|
Ik heb wel een Destroyer shirt, maar die begint zo zachtjes aan toch wel grijs te worden. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: wat moet je voor deze hebben? |
|
ik heb nog een trui van cradle of filth, ik heb die ooit eens van m'n lief gekregen, omddat ze het verschil tussen de verschillende metal soorten niet kende, COF is niet echt mijne stijl, als je hem komt halen mag je hem gratis hebben. We Are BrederLord |
|
@BrederLord: ik denk niet dat iemand dat ding ooit komt ophalen |
|
idd, maar der zijn miss mensen in de buurt die wel zot genoeg zijn We Are BrederLord |
|
quote: Die heb ik net besteld bij de Nuclear Blast |
|
quote: die heb ik net besteld bij Snagger |
|
quote: Voor hoeveel? |
|
quote: die armagedda is dus niet te koop? en welke afbeelding ofzo staat erop dan? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |