|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: beetje weinig voor shirts die niet meer te vinden zijn hoor. op anthems shirt staat voorkant de hoes van de cd en achterkant de bandleden, en ook sleeveprint. diabolical staat voorkant de cover (heel groot) en achterkant de band, ook sleeveprint occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Geef je er 20 pleur0 voor... of een MC shirt [Dit bericht is gewijzigd door Zweer op 23-09-2003 23:10] Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! |
|
quote: Oeh. Is het een tshirt of een longsleeve? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Staat bovenaan z'n post...... Shirt dus... changed to 'ouwe' |
|
Een longsleeve is toch ook een shirt? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Dat is te bijdehand... Maargoed, we wachten het af changed to 'ouwe' |
|
quote: 20 Euro per stuk dan?Wat zou je er zelf graag voor willen hebben? Ik heb ook nog 2 cof shirts en een nightiwsh shirtvoor degene die geïntereseerd zijn |
|
quote: Omdat Mystic Circle een stelletje prutsers zijn. Heb ze ooit een keer mogen aanschouwen in de Baroeg, toen waren de drummer, de toetsenist en de basgitarist er mee gestopt (vlak voor het optreden of zo, weet het niet meer precies). Toen stond heer beelzebub toch stug op te treden met toetsen van band, drumcomputer (wat een klotegeluid gaf dat) en hij trachte zelf ook nog de bas te hanteren. Wat was dat een kut optreden. Maar goed, op cd weten ze het er nog redelijk van af te brengen, weet verder ook niet wat de heer Kanwulf tegen ze heeft. Volgens mij heeft Kanwulf tegen iedereen wel wat. Zo schijnt hij nog een stapel Herbstleyd demo's thuis te hebben, maar die geeft hij alleen aan mensen die hij waardig vindt om in het bezit te zijn van die demo. En om de boxset van Nargaroth te bemachtigen, moest je een opdracht voor heer Kanwulf uitvoeren om te bewijzen dat je waardig genoeg was/bent om die te bezitten (stond pas echter wel op Ebay, dus is toch ook niet de juiste manier van doen geweest). Maar om het kort te houden: Kanwulf is niet helemaal bij zijn volle verstand. Ondanks dat, vind ik zijn muziek wel erg goed. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Ik heb hier nog een "Nightside" longsleeve liggen die zo dun is dat je er de krant door kunt lezen.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-09-2003 0:09] |
|
quote: Toch grappig genoeg om er op te reageren blijkbaar |
|
Heeft er iemanf toevallig nog een Brave Murder Day (katatonia) of een Crimson (edge f sanity) shirt te koop? |
|
quote: denk dat ik ze toch niet ga weg doen, zijn te prachtige shirts eigenlijk.. lekker grote afdrukken, zoals ze nu maar zelden meer voorkomen occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Die Katatonia is dan eerst voor mij! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Nope. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Als je van gedachten veranderd kun je me altijd mailen! |
|
quote: haha, wat moet je daar dan voor hebben? |
|
Ik heb volgende 7 T-shirts, XL, te koop De meeste zijn nieuw, nooit gedragen, uitgenomen "grand grimoire", "at heart of ..." en "nexus polaris". Morbid Angel - Gateways to Annihilation - Print Allover the T-shirt !! God Dethroned - Nunwhore shirt God Dethroned - Grand Grimoire Alas - Absolute Purity Immortal - At the heart of Winter Covenant - Nexus Polaris Vader - Revelations [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 24-09-2003 18:20] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Die van Alas, is ie nog een beetje mooi? |
|
quote: Deze heb ik nog. Bij interesse... geef ff een mail. Juronymous, je shirts zijn onderweg! |
|
quote: shirt is in nieuwstaat. voorkant cover van de cd en op de achterkant de bandleden occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Maat? kost ie ? |
|
XL hoeveel geef je ? ik ben wel van belgie verzenden is 3 euro occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik zit ene beetje te twijfelen aangezien het zo'n grote opdruk is, dat zit meestal tamelijk kut en wast er vrij rap af ... Je hoort nog van me |
|
Afdruk is niet zo groot hoor met vloeibaar spul wassen, veel beter voor zwart occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |