|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vazalgenocide at hotmail.com dus he Je moeder. |
|
quote: Die's gaaf! (de ongecensureerde versie dan ) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en dat is deze dus ja Je moeder. |
|
nog maar eens: ik zoek dismember shirts..maakt niet uit of het een TS,LS of trui is..hebje er 1 en wilje hem kwijt..of weetje een winkel die ze heeft..mail me of pm me dan.. misschien heb ik nog wel wat aardigs voor de gouden tip ps..mail: bartjuh@wanadoo.nl I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote: ha ha oke dan! als het goed is heb je post. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
mail terug Je moeder. |
|
quote: Het lijkenbefshirt toendertijd op slag verliefd op dat shirt; meteen gekocht toen ie uitkwam; ! overigens heb je cash & mail over Nile The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dismember - zombie face shirt - perverted taste mailorder (www.pervertedtaste.de) - 14,50 .. moet je er nog wel wat bij bestellen anders haal je de portokosten er niet uit, maar ok |
|
quote: bedankt! ik check het eens na ..en voor degene die mij gemailt heeft: ook bedankt,alleen daar hebje dus een credit card voor nodig.. I love the smell of napalm in the morning! |
|
ik ben op zoek naar carcass merchandise... wie helpt me op weg??? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: +1 @greycloak: thanks dude! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ah, je hebt em? Vinnu dervan? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2004 20:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben op zoek naar tshirts/longsleeves/truien van de band Scarve, 2e hands of nieuw .. Iemand? Je kunt me mailen op 'e.ruiten1 <at> chello <dot> nl', of je kunt contact met me opnemen via icq: 273633950. [Dit bericht is gewijzigd door focalor op 04-03-2004 14:02] |
|
quote: nee hoor gewoon bieden en dan mailt die gast je wel en geeft zn adres en ken je het opsturen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
MetalTuupLimburg heeft meel |
|
een vergooide poging; heefter iemand een Tankard shirt, die die weg wil? |
|
quote: ik heb nog 2 carcass longsleeves van de gods of grind tour; heel misschien doe ik er eentje weg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
@invictus: alvast megabedankt voor het Carcass shirt! quote: Yeah past prima en ziet er goed uit (om een of andere reden dacht ik dattie wit was; maf ) ; anyways: lekker shirtje! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb hier nog liggen: Nasum - Human 2.0 TS (afgeknipte mouwen, mag voor klein prijsje weg) The Ravenous - Essambled in Blasphemy LS |
|
quote:Have fun ermee! Hoop dat ie jou beter past dan mij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik heb ergens nog een te klein t-shirt van lacuna coil... niet veel bijzonders... vrouwen t-shirt... maatje inni mini mini... dus zijn er nog mini vrouwtjes hier? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
ik heb Vader - Revelations nog hier het is een LS. goede staat.. maatje L/XL voor 12 gaat ie weg! [Dit bericht is gewijzigd door testement op 05-03-2004 8:24] zzz |
|
quote: Wil je die ook ruilen? |
|
wat heb je te ruil? het zelfde als wat je te koop hebt? zoja, nee! [Dit bericht is gewijzigd door testement op 05-03-2004 16:08] zzz |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |