|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wordt niet erg hard op gereageerd .... ik heb geen tattoos btw. |
|
Och... één antwoord is toch al iets *pinkt ontroerd een traantje weg* |
|
Sorry, ben ook tattooloos... No regrets and no remorse... |
|
ik heb er sinds donderdag weer een bij..... Een lekkere diepe vleeswond op mn linkerwijsvinger. Wordt weer een lekker litteken....... Kut gevoel trouwens, als die wond weer openscheurt tijdens het gitaarspelen.... |
|
ik heb alleen een smurfen tattoo uit een pakje smurfenkauwgum Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik krijg binnenkort weer eens een henna - tribal! |
|
Heh, ik was een paar daagjes op reis...sorrie... |
|
Mijn tatoo is dus een symbool dat iets wegheeft van dat Mortiis logo, (slang die in z'n eigen staart gaat bijten maar daarvan weerhouden wordt door een elfje met een zwaard)...en die staat op mijn rechterschouder... wil je nog iets weten?? |
|
Nee hoor, mijn nieuwsgierigheid is bevredigd... btw -- zelf heb ik geen tattoo (dit geheel terzijde natuurlijk ) |
|
Wil je er één??? |
|
Ook ik heb geen tattoo.....heb er wel eens over gedacht, maar ik wist niet goed wat en ik was bang er spijt van te krijgen..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
henna tribal? Anal Cunt - "You've got a tribal tattoo (you're gay)" |
|
quote: Jamaar, ik wist al heel lang wat ik precies wilde, en het betekent ook keiveel voor me... |
|
quote: Ik heb niet het gevoel dat ik iets enorm mis in mijn leven... als ik er al één zou nemen, dan zou ik --door mijn irritante nood aan symmetrie-- er een dwars over m'n rug moeten nemen, en ik weet niet echt of ik dat er voor over heb... |
|
quote: Sorry sorry, Ik neem toch een pentagrammmm |
|
quote:Hoe bedoelje bevredigd ?? .... FOTO !!! |
|
Ik ging daar op een iets subtielere manier proberen aan te werken, maar als het zo ook lukt, dan doe ik ni moeilijk... |
|
quote: SxPx - "You got a tribal pentagram(You're gay)" Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ehmm...een foto van m'n tattoo heb ik niet echt... Ik zal eens vragen of iemand er één wil maken ofzo, haha... (rare vraag om te stellen denk ik...) |
|
die foto moet zich echt niet beperken tot de tattoo hoor... |
|
Hoezo? |
|
Wel ja... er mag dus ook een stukje arm opstaan eh... of zelfs een deel van je nek... |
|
Ik heb een spinnetje, zo'n langpoot-ding op mun buik, of eigenlijk net onder mun uhhh, tieten Helaas, geen foto beschikbaar. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ahhh, ik dacht al, daar bedoelt ie nu toch niks mee hé? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |