|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het mag bij de eerste drie nummers zoveel mogelijk licht. Levert mooiere plaatjes op [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 12-06-2008 10:51] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Moon gaat toch Als alles goed gaat met de VW bus met Jess en Ed die kant op Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Greyline is de opener van Waldrock! Ben erbij word mooi feest! |
|
Slayer, Morbid Angel, Biohazard, My dying bride, Death Angel... vertrouwd, maar lekker! Ik ben ook benieuwd naar helmet (jeugdsentiment eindelijk live) en hail of bullets. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Slayer, Morbid Angel, Strawelte.... dat gaat goed worden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Beter dan het Wâldrock forum....dat ligt plat 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik luister RRR van Life of Agony nog eens terug, damn wat is dat toch een geniaal album. Het concept is zo goed uitgewerkt in de sfeer van de nummers, je wordt echt meegetrokken in de poel van de wanhoop. Ik ben toch wel benieuwd hoe LoA is 'after the break'. Zit er nog een beetje pit in, of is het simpelweg nummers spelen en zakken vullen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
laatste 2x dat ik ze gezien heb was het volkomen KUT. Meneer Caputo had er duidelijk geen zin in, en was zo van de wereld dat er geen normale zin uit zijn strot kwam. Bij Fields of Rock v orig jaar liet hij zelfs eerst de band van de bassiost een half uur spelen, en kwam toen duidelijk met tegenzin de rest van de tijd nog vullen... |
|
Daar was ik dus al bang voor, want dhr Caputo viel LoA zo hard af toen'ie bezig was met die (afgrijselijke!!) solo-carierre van 'm, dat hij nauwelijks nog geloofwaardig is te noemen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Geloof dat ik er ook wel ben. |
|
Ik krijg er nu toch ook wel veel zin in, het is toch nog niet uitverkocht? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wim op een festival? Damn, waarom ben ik er dan niet? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-06-2008 23:08] |
|
quote: Heej, op het laatste festival waar ik was was jij ook, hehe. Rememeber wacken. Ok, ik heb maar 3 bands gezien en ben toen naar huis gegaan, maar toch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja dat is waar ja. Was ook wel mooi om jou op wacken te zien hehe. Maar ik zit met waldrock op metalcamp. Ook mooi |
|
quote: wtf ?? bestaan die weer? Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Vorige week stond de VVK teller op 5000kaarten. Je kunt er nog wel bij 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ohja, dit is binnenkort ook alweer. |
|
quote: jazekers! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat is vet! Bijzonder lang geleden dat ik die heb gezien! spelfout weggehaald... |
|
Hé, een lykwein! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ben nu 2 kaartjes online aan het bestellen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Server Maintenance The service you requested could not be reached. *zucht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Allemaal op tijd komen he Ik wil niet voor 50 man staan spelen gvd! |
|
Mmmm 1e bandje he....dan zit ik vast nog voor de tent bier te drinken Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |