|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, was een erg vaag verhaal hoor. Paar jongens hadden gehoord dat ze met de beveiliging sprak. Schijnbaar kwam ze in der blootje op de camping aan, maar wist ze verder eigenlijk nergens van, behalve dat ze in een busje was geweest. Heel vaag allemaal... spelfout weggehaald... |
|
Nou da's indd vaag, maar klinkt wel als ghb, gatver!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Hmm, was het niet diezelfde meid als toen van een paar jaar terug, had ze bult'n schaamhaar tussen de benen? |
|
Hehe, geen flauw idee, heb niks gezien verder. Jij had em trouwens ook best lekker hangen, of niet Wietse? spelfout weggehaald... |
|
hmm wederom geen goede reclame voor de aantrekkelijkheid van waldrock voor vrouwen... |
|
quote: Uh ja geloof ik wel, heb ik je nog gezien dan? |
|
quote: Euh ja dus. We hebben zelfs nog een paar woorden gewisseld haha. Was bij Forbidden, ik stond bij Barry. spelfout weggehaald... |
|
Forbidden? Die hele band heb ik niet gezien joh! |
|
quote: Nee, maar wij wel. En jij kwam aanlopen en je hebt even bij ons gestaan. Daarna waggelde je weer verder hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: hmm zo krijgt die jongen nooit een vriendin... (of vriend) |
|
quote: Je zult er versteld van staan. |
|
Maar in ieder geval, jij hebt dus ook flink gezopen begrijp ik wel spelfout weggehaald... |
|
Waren er nuchtere mensen dan? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: ok het trekt een bepaald soort vriendje/vriendinnetje aan laat ik het anders zeggen zo krijg je nooit een vriend(innetje) die je voor kan stellen aan je ouders, waar je gezellig mee gaat samenwonen, kinderen krijgen, golden retriever kopen etc. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:let jij normaal niet op je drank dan? je weet toch, waar een groep mensen bij elkaar komt is de kans aanwezig dat daar debielen tussenzitten. ik hoop dat het niet waar is overigens, voornamelijk voor het meisje. |
|
quote: Ligt er wel een beetje aan waar en met wie ik ben. Over het algemeen drink ik geen bier van vreemden. En als ik in de Stair ben ofzo, dan let ik zeker op mijn drank. Maar op een metalfestival verwacht ik het eigenlijk niet zo Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Mwoah, maak je maar niet druk. |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 6 juli 2008 12:55 schreef XXL het volgende: En ligt het nou aan mij of loopt een steeds groter deel van de meiden de bandhoer uit te hangen en achter muzikanten aan te geilen? -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 6 juli 2008 20:20 schreef she_devil het volgende: heb t prima naar mn zin gehad achter de lampjes en queensryche vanaf t podium was n mooie afsluiter voordat we tot vanochtend leeuwarden onveilig hebben gemaakt met lordi -------------------------------------------------------------------------------- quote: en wat bedoel je daarmee? ben ik automatisch een bandhoer als k met ze op tour ben? mooi beeld heb jij... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Naja ik geloof dat er een aantal jaar terug op wacken ook een meisje is verkracht in der tent. Niemand die in heeft gegrepen (duidelijk anders was het wsl beter afgelopen) sindsdien probeer ik altijd wel een beetje op te letten. Het lukt alleen niet altijd, stom eigenlijk. Wel lachen, in Stair boeit het me dan weer niets, maar in de Dokter let ik wel op, ghihi. hoezo eigen stad enzo [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 07-07-2008 12:20] |
|
quote: ik had het er met mijn kameraden over dat het toch wel vreemd is hoe dat per festival verschild. waldrock had nog een stuk debieler kunnen zijn. graspop en wacken herbergen bijvoorbeeld veel meer debielen. ik zag bij waldrock maar weinig brandende tenten, bewusteloze zatlappen, vechtpartijen, creativiteit met uitwerpselen etc. het kan echt veel debieler. ik hoop dan ook echt dat die verkrachting slechts een gerucht is. maar in verhouding, ik denk dat er bij wacken meer ellende gebeurd. ja, zet je een tienduizendtal mensen op een paar vierkante meter, met veel drugs, veel drank en een slechte mentaliteit bij elkaar en je krijgt primitief gedrag. dan valt het nog mee vind je niet? ik verwonder mij er nog wel eens over dat er maar zo weinig doden vallen bij festivals. |
|
quote: ik heb geen waardeoordelen |
|
quote: Over die brandende tenten, hoeveel jaar kom jij op WR? gewoon interesse, want ik kan me van de afgelopen jaren herrinneren dat je daar op zondag ook met tranenede oogjes de camping afkomt. |
|
quote: nou ik wil gewoon dat je goed terecht komt iemand moet een beetje op je letten |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |