|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Naiz! |
|
quote: Primaaaz! |
|
quote: Let op: van de Waldrock site: Je mag 12 blikjes bier/fris mee en 1 petfles. Dat wordt afzien op de camping Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Lekker makkelijk voor mij: na Greyline naar de tentstage en daar kan ik "blijven" tot Hollenthon speelt. Misschien tussendoor een halfuurtje Hail Of Bullets meepikken. |
|
quote: 6 liter strongbeer en 1,5 liter whiskey per persoon moet genoeg zijn om het een avond vol te houden toch? |
|
quote: hahaha, tja zou je wel denken he...maar 2 avonden/nachten??? Marre je gaat ook nar WR?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ze verkopen elk jaar toch gekoelde blikjes op het campingterrein. Scheelt een boel slepen ook Ik haal alles daar wel. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja, dan gaat het mis inderdaad. Ik ga heel waarschijnlijk wel! |
|
quote: Okee, dat wordt dus cola kopen bij de camping en een 2 liter fles rum meenemen |
|
Gezellig Schaep!! En Mmayoo: of zooi in de auto laten liggen en zaterdag heen en weer lopen... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Je zou ook een weekend zonder drank kunnen proberen? Geheel onthouden regeert 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Da's toch per persoon per keer dat je van je auto naar je tent loopt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oh.. oja.. wel handig ja. |
|
Ik heb niet eens een auto en geen zin om teveel meuk mee te slepen in de trein. Ofwel, ik neem geen/weinig drank mee Life doesn't get much better than this! |
|
Oeh, ik voel festival kriebels! Stomme festivals topic en zonnetje ook! Tentamens it is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Auto kopen? Heb er nog een staan |
|
Wees toch eens creatief. Waarom slepen met lastige flessen? Ik lees niets over de beroemde 'Beerbelly'. Als er al gefouilleerd wordt op de camping voelen ze toch alleen aan je broekzakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:+1? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je moeder. |
|
In verband met nog veel te veel vrije uren, de vrijdag en de zondagnacht maar vrij gevraagd. Kan ik lekker los ja spelfout weggehaald... |
|
watr een gepiep over de hoeveelheid drank die mee mag zeg... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
nederland he Je moeder. |
|
En geen statiegeldsysteem meer dit jaar. spelfout weggehaald... |
|
quote: Uiteraard! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |