|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha ha dan is die regen nu vanuit Punthorst in Fort beland want het regent hier nu ook! see you at occultfest! |
|
Punthorst ontvangt nog steeds hemels water. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hier ook plus donderslagen, neem poncho toch maar mee. see you at occultfest! |
|
Hier (Veenwouden ong 6 km van Burgum) regent het niet hoor. Wil je muilperen? |
|
geheel tegen mijn geloof in ga ik waarschijnlijk dit jaar bij waldrock logeren... gelukkig heb ik geen principes ik denk dat ik de zon laat schijnen iig als ik morgen mijn tent op zet |
|
regen? hier bij Amsterdam is het nog dik zonnig. maja zo eerst naar Eindhoven, Forbidden zien en dan morgen ochtend naar Waldrock. |
|
T'is hier ook zonnig en droog. |
|
Nee, niet! |
|
Nee, toch wel droog en zonnig. |
|
midden van het land: zonnig! Wel redelijk wat wind....hopelijk morgen wat minder wind in het noorden anders krijgen we weer van die 'fijne' geluismixen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
hier zonnig en regen maar dat wilde ik zodadelijk nog ff fiksen |
|
zo...werkdag zit er op, morgen vroeg richting Burgum Zonnetje, Spa Blauw en eigen eten 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Lelystad : droog en zeer zonnig, lekker windje.. Vind ik ook niet |
|
Zo nog effe wat koffie naar binnen knallen, en daarna maar eens richting Friesland |
|
Dikke +1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
...En nog steeds geen koffie gezien... |
|
Dikke -1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ga me nu toch maar eens klaarmaken, want het is voor ons toch nog een dikke 3uur rijden. |
|
Amen. Ik word zo ook opgehaald. Heb er wel fucking veel zin in. D'r zit verdomme geen 1 rustpunt in deze hele dag voor mij. Nou ja, tussen 13.30 en 14.45 uur kan ik even op de metalmarket rondkijken...en that's it. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Thermoskan koffie ( word geen slaaprijder) & Broodjes: Check Munten: Check Shag: Check Camera: Check. Time to go. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En NU echt vertrekken |
|
Nee, zo pas. Ouwe lijken moeten eerst op gang komen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Elk jaar dat ik niet naar Wâldrock ga is het prachtig weer... volgend jaar dan maar weer eens de boel natmaken daar. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net terug na 'n flink ritje, maar was 't wel waard. Death Angel, Queensrÿche (ondanks de lange stilte, en dan zonder gloed), Morbid Angel, Symphony X, Slayer, Forbidden en Pagan's Mind waren allemaal zeer in orde. En vast nog wel meer die me op dit tijdstip niet invallen... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |