IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Wâldrock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-03-2008 2:44 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Zekers, alleen hoop ik op kamperen. Ik neem mijn luchtbed mee, dus als het regent blijf ik hopelijk drijven.


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2008 2:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 2:44 schreef Unholy Mary het volgende:
Zekers, alleen hoop ik op kamperen. Ik neem mijn luchtbed mee, dus als het regent blijf ik hopelijk drijven.


Ik was zooooooo blij met mijn tent die het perfect hield in dat noodweer van de vrijdagavond.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-03-2008 2:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 2:47 schreef MMayo het volgende:
Ik was zooooooo blij met mijn tent die het perfect hield in dat noodweer van de vrijdagavond.


Oh ja! Nu weet ik het weer, tent opzetten in de regen met BRG die ging 'helpen'


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2008 2:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 2:49 schreef Unholy Mary het volgende:
Oh ja! Nu weet ik het weer, tent opzetten in de regen met BRG die ging 'helpen'


Ja tent opzetten was ook fun. Was bezig met opzetten en toen ineens enorme stortbui, ik was echt compleet doorweekt en de binnentent ook. Toch besloten om door te gaan, ding stond.. gaat de zon schijnen, wel godverdommuhh! Maar was mooi Waldrokkie!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-03-2008 2:55]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-03-2008 3:00 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Dan kwam je later aan dan ik, ik was net voor de stortbui.
Dit jaar maar hopen op beter weer


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2008 3:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 3:00 schreef Unholy Mary het volgende:
Dan kwam je later aan dan ik, ik was net voor de stortbui.
Dit jaar maar hopen op beter weer


Nope wij waren er eerder, meerdere hevige stortbuien de hele dag door. We waren er vroeg in de middag al.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-03-2008 3:06 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 3:04 schreef MMayo het volgende:
Nope wij waren er eerder, meerdere hevige stortbuien de hele dag door. We waren er vroeg in de middag al.


Je hebt gelijk...wij kwamen pas tegen een uur of 9 geloof ik. En het klaarde wat op nadat Raj en ik een regendansje hadden gedaan


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2008 3:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 3:06 schreef Unholy Mary het volgende:
Je hebt gelijk...wij kwamen pas tegen een uur of 9 geloof ik. En het klaarde wat op nadat Raj en ik een regendansje hadden gedaan


Ohja! En toen was daar ook model Frnk en een prachtige zonsondergang. Nu alweer zin in nog een Waldrock editie!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-03-2008 3:10 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Op naar Waldrock's next top model 2008!!
Titelverdediger FRNK tegen ...???



Hatsjikidee!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 09-03-2008 14:24 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Iemand bekend met de omgeving van Waldrock? Tips voor betaalbare hotels/B&B/motels enz? Tegen die tijd heeft t vrouwtje een te dikke buik om in de auto te overnachten....


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 09-03-2008 15:00 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 9 maart 2008 14:24 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Iemand bekend met de omgeving van Waldrock? Tips voor betaalbare hotels/B&B/motels enz? Tegen die tijd heeft t vrouwtje een te dikke buik om in de auto te overnachten....

Check de waldrock site!

Hotels in de regio:
Info via VVV Leeuwarden 0900 - 202 40 60


see you at occultfest!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2008 15:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 09-03-2008 15:40 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Hollenthon is inmiddels ook al bevestigd


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 09-03-2008 16:12 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 9 maart 2008 15:40 schreef horned_reaper het volgende:
Hollenthon is inmiddels ook al bevestigd




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2008 16:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lees ik er nou overheen of was Hail Of Bullets nou ook al genoemd?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-03-2008 16:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 maart 2008 16:53 schreef XXL het volgende:
Lees ik er nou overheen of was Hail Of Bullets nou ook al genoemd?




Ik had hier ergens de blabbermouth link neergepletterd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2008 16:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dikke heersch iig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-03-2008 17:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik begon er toen ook erg zin in te krijgen, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 09-03-2008 17:20 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 15:21 schreef XXL het volgende:
http://www.hotels.nl/


Duhh... Ik vraag of mensen bekend zijn met de omgeving, omdat die vaak meer en betere suggesties hebben, die vaak niet op een site terug te vinden zijn....
Evengoed bedankt voor je goede bedoelingen!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2008 17:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-03-2008 8:40 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

ga lekker slapen in de Van Der Valk van Hardegarijp ofzo....elk jaar staat daar redelijk wat ongewassen langharig volk.

Maar de line-up is 3*

Alchemist, Hollenthon, Hail Of Bullets lekker cult!

Nu Tesla nog bevestigen en het wordt de beste programmering ooit.

Oh ja...60 euro...weer dat gezeik over de toegangsprijs. GA DAN NIET! Je wordt niet gedwongen om te komen, want alle bands zijn redelijk vaak in Nederland te zien (geweest).

In 1992 was het 25 gulden....hee toen speelde Morbid Angel ook als headliner, wat een afknapper was dat!


10.10.1942 - 20.11.2011


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-03-2008 11:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voor de armoedzaaiers onder ons:

E-Tickets bestellen op de Waldrock site met Paylogic (Stonehenge bezoekers hebben al een paylogic account) scheelt al weer een paar euro reserverings kosten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-03-2008 11:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Zwarte Cross werkt ook met dat systeem.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-03-2008 13:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2008 8:40 schreef attematic het volgende:
Oh ja...60 euro...weer dat gezeik over de toegangsprijs. GA DAN NIET! Je wordt niet gedwongen om te komen, want alle bands zijn redelijk vaak in Nederland te zien (geweest).

Amen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Eus
Usericon van Eus
Posted 12-03-2008 17:00 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Zojuist Biohazard en Symphony X bevestigd!!!



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen