|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zestig Euro vind ik toch wat veel voor Slechts Morbid Angel. Wrm kost het tegenwoordig zo veel trouwens? Laatste keer dat ik ging was het een beschaafde 40 Euro. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Maar een best plan wat mij betreft al heb ik geen idee hoe jij eruit ziet. |
|
Alchemist op Waldrock ook? Zou wel leuk zijn! |
|
Ja, ziet er wel naar uit dat Alchemist ook komt! Op hun officele forum heeft zanger Adam dit bevestigd....! Waar smoke is moet fire zijn he! Waldrock heeft echt een vet programma dit jaar! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Das dan wel lang geleden, waldrock kost al jaren rond de 50 euro. see you at occultfest! |
|
Ik kan me nog iets herinneren van 45 gulden...(oma spreekt ) Anyway, net een kaartje gehaald. Nu nog sparen voor de camping... Hatsjikidee! |
|
Gewoon in je auto crashen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: In 2003 was het iig 40 euro plus servicekosten dus in 5 jaar 20 euro meer voor een kaartje! see you at occultfest! |
|
Ter vergelijking: Niet erg veel langer geleden kostte een biertje in de kroeg ook nog 2 gulden ipv ruim 2 euro. ff naar de snackbar kostte volgens mij in die tijd ook geen 20 gulden (omgerekend). Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
alles wordt duurder he. maarja: mijn eerste bijbaantej verdiende ik 6 gulden per uur. nu verdien ik bij mijn bijbaatje 9 euro per uur. Ben dan wel paar jaar ouder. maar verdien omgerekend ook 3 keer zoveel. of ben ik daarin een uitzondering? ontopic: Nog geen kaartje gehaald, maybe wel gaan? Niet gaan? Dunno yet. Kan ik dat na de vakantie nog wel betalen? maar wel leuke bandjes so far. |
|
quote: Zou het niet leuk zijn als je daarmee ook 3x zoveel zou kunnen doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:ja dat zou leuker zijn. man dan ik had 3 weken vakantie gepland ipv anderhalve week! |
|
quote:3 Waldrockkaartjes kopen? |
|
quote:Wat moet ik er met drie? |
|
Voor 3x zoveel op marktplaats zetten als het uitverkocht raakt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
och nee. dat zou gemeen zijn. |
|
quote: Ik blijf me keer op keer verbazen over jouw extreem brede muzikale horizon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alchemist bevestigd zichzelf op http://www.myspace.com/alchemistau Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Die Friezen heersen iedereen eruit door mijn voorspelling met 5 pop te overtreffen. MDB of niet; 60 pop voor een verblijf in een modderig weiland, omringt door Nationalisten is mij sowieso teveel van... Ja. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-03-2008 0:14] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind het ook erg veel geld. Vroegah gingen we juíst naar waldrock, omdat het nog lekker goedkoop en gezellig en redelijk "klein" was. Die tijden zijn wel een beetje voorbij, lijkt het. Ik denk er nog even over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waldrock is altijd gezellig en redelijk kleinschalig. En MDB staat er, daarnaast zit het gewoon in mijn systeem om elk jaar een weekend Waldrock te bezoeken. Ik ben gewoon een slaaf van MOJO [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-03-2008 2:02] |
|
owned o hierbij zeg ik ook even dat ik misschien ga, waarna ik keihard afhaak, traditie natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-03-2008 2:37] Je moeder. |
|
@ MMayo: Ach meissie toch *patpat* [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 09-03-2008 2:39] Hatsjikidee! |
|
quote: Kom je dit jaar ook weer kramperen? |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |