|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Waldrock? Fantastisch man, als die namen doorgaan wordt dat weer een mooi feest! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Juist, daarom vind ik het saai! Want IK ben er niet! *ik wil een "screw you guys, I'm going heum" smiley* |
|
quote: Maar dat is pas standaard, dus jij bent saai? Waldrock niet hoor, mooi weer op de camping tentje opzetten van vrijdag tot zondag en hopen dat het niet weer zo gaat regenen hehe. |
|
quote: Jij kan nu al wel lui in de kont pakken toch? Dan spelen we die show later wel zonder jou. Bruce Banner |
|
Denk dat WR nu weer grote namen gaan boeken onder het motto "verneuk de massa voor onze kassa" en ze de prijsstijging van 5 Euro (let maar op, dit jaar tickets à 55,-) op die manier kunnen verantwoorden. Die Friezen zijn best slim soms, kijken hoeveel die stadse sukkels elk jaar weer extra willen ophoesten voor een festival dat in niets beter is dan 95% van de andere metalfests in Neerland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk eerder dat waldrock vorig jaar wat overdonderd was door de "grote" namen die allemaal zijn weggekaapt door Fields Of Rock en dat ze dit jaar gewoon keihard terugkomen met een sterke line up. (Met die van vorig jaar was trouwens ook weinig mis) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor dat geld ga ik naar Stonehenge én Occultfest waar ik het beter naar mn zin heb. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Morbid Angel zou wel ERRUG gaaf zijn zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind het ook wel eens prettig wat koppen tegen te komen die niet tot gebruikelijke forum / vriendenkliekjes behoren en daar is waldrock dan weer meer geschikt voor, Grey. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-02-2008 13:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dan zou ik eens aan de andere kant van de grens kijken. Dan bedoel ik niet de grens met Friesland maar meer naar het Oosten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog verder naar het oosten en ik zit ongeveer in duitsland. Sorry, maar ik vind de meeste duitsers niet zo gezellig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Gek, ik heb hetzelfde met die koppen op Waldrock. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind duitsers en friezen allemaal prima, kortom niet zo zeuren en gewoon naar waldrock en party san gaan |
|
quote: Oh? Normaal gesproken zit dat hele forum kliekje ook op Waldrock heurz. |
|
quote:Ik vind iedereen zo'n beetje wel leuk volk, zolang ik ze maar kan verstaan en ze niet te trots zijn op hun afkomst en dat graag laten zien met veel vlagvertoon en dergelijke. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heerschduitsers YAY! |
|
quote: En ik bij het vriendencliqueje. :') |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Geen regen? Die autocross van een paar jaar terug op het parkeerterein was anders best leuk... Death Angel zou idd. wel mooi zijn, zijn altijd leuk live. Slayer is grappig omdat je Slayer kan schreeuwen met een betere reden dan Slayer schreeuwen, maar verder niet echt boeiend. Waldrock is altijd wel leuk, en Duitsland: Wacken, Summerbreeze, daarna nog Occultfest, maar eerst nog Noordschok als dat dit jaar tenminste nog komt, oh en stonehenge. |
|
quote: Er komt geen Noordschok dit jaar, ivm het vroeg vallen van pasen ofzoiets. Valt te lezen op hun myspace. En regen op Waldrock, hoeft van mij niet zo.. ondanks leuk gedoe in de blubber. |
|
Zojuist officieel bevestigd: SLAYER headliner op Waldrock! Burgum, 19 februari 2008 De eerste namen voor de 21ste editie van Wâldrock beloven een mooi afwisselend programma voor het jaarlijkse festival van de harde muziek. Naast Life of Agony, Death Angel, Forbidden en Lordi “winnaars van het Eurovisie songefestival in 2006” leggen Morbid Angel en headliner Slayer mede de basis voor een geslaagd festival. Met de Trash legendes Slayer aan boord denkt de Wâldrock organisatie een grote stroom bezoekers te gaan ontvangen. Waldrock wordt dit jaar georganiseerd op zaterdag 5 juli, wederom op het vertrouwde festivalterrein aan de Zomerweg, net buiten het Friese Burgum. Voorverkoop De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 1 maart via www.waldrock.nl, de bekende voorverkoop adressen in Friesland en Groningen, ticketservice en de grotere postkantoren. In de voorverkoop kosten de tickets €60.- excl. kosten. Aan de dagkassa kosten de tickets €67.50. |
|
quote: Doet mij denken aan die ene keer dat ik op Waldrock was.. in 2004 (op de een of andere manier is hun planning altijd niet te verenigen met die van mij... ) met Cradle... god wat was dat ernstig (al was t wel grappig te zien hoe het gros van het publiek wegging op t moment dat t begon te regenen) |
|
quote: Make some noise, make some fucking noise! see you at occultfest! |
|
quote: Hehehe, was wel erg ja... wat een kutzanger. Op Metalcamp vorig jaar is de hele band midden in het optreden van het podium gelopen omdat ze die dwerg zijn gedrag zat waren www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |