|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij bedoelt ie qua vervoer dude... Ik heb maar beslote niet te gaan... Kost toch weer meer dan ik uiteindelijk er aan uit wil geven... Volgend jaar maar wat beter sparen voor een festivalseizoen. |
|
quote: meuj Ik heb er zin in. Life doesn't get much better than this! |
|
Jeeeeej!!! Gisteravond 2 kaartjes gewonnen voor Waldrock bij Kink Aardschok! Ikke is blij omdat mn geld een beetje op is! |
|
quote: Mazzelkutje!! |
|
quote: Best wel he? Is voornamelijk dankzij Renée hoor, die wees me erop en gaf het goede antwoord! En wij als een gek mailen, want de eerste 2 kregen 2 keer 2 kaartjes. Ga jij nog dan? |
|
quote: Ik zou wel graag willen maar om nog 60 euro neer te leggen voor een kaartje.. Neuh... of eigenlijk 85 met camping erbij... |
|
quote: tof! maar ik sla toch over dit jaar. heelaarsch. Suck my piss |
|
Yes! Vrijdag en maandag vrij weten te krijgen dus vrijdag mooi op tied die kant op en dan maandag lekker vrij! Komt helemaal goed uit want zondag ga ik gelijk door naar het dorpsfeest dus maandag ben ik dan toch al uberbrak. see you at occultfest! |
|
quote: Ja hallo ik kan wel lezen hoor ik geef alleen maar een optie. |
|
quote: wij krijgen nog bier van jou |
|
Zaterdag alweer Word toch weer best veel bands kijken(als het goed is tenminste): Hail Of Bullets, Death Angel, Forbidden, Slayer en Biohazard |
|
quote: 85 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: €15 voor de camping toch? |
|
quote: Ja, als ik de site mag geloven wel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mocht ik je tegenkomen kan je een biertje krijgen (als je me nog herkent ) Life doesn't get much better than this! |
|
Bier Zin an Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Weersvoorspelling is veelbelovend: 24 graadjes, zon en droog Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Kijk, dan gaat het helemaal goed komen! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: ik heb het idee dat jij ons wel herkent (al ben ik zaterdag misschien blond) neem erzo mee misschien ontmoet hij wel een leuk meisje |
|
@ LL ik ga ook niet, want ja dat geld enzo, hmpf. |
|
quote: Much has changed. Erz0 is een blowhippie geworden en ik een kortharig kantoorballetje. Life doesn't get much better than this! |
|
ik heb der zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: dat was hij al alleen een beetje preuts quote: dat zat ook altijd al diep binnen in jou te pruttelen wel fijn dat jij dan over tien jaar recht hebt op een fikse midlife crisis |
|
Zo, zin an. Mijn vakantie begint vrijdagavond. Verrassend triviaal |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |