|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
'scrrrrrrrrrream for me Waaaaaldrrrrrrock' *ril* |
|
iron maiden kun je wel vergeten |
|
Eh.. huh? |
|
"scream for me ...." dat is Bruce zijn podium zinnetje [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 31-01-2008 20:37] |
|
quote: Sure. Geen andere band gebruikt dat, evahhh.. natuurlijk. Maar goed dat bedoelde ik niet. Anyway Waldrock is altijd mooi. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-01-2008 20:51] |
|
death angel.. ach die komen vast ook wel ergens op een leuker festival Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vet Forbidden en Death Angel. Morbid Angel is ook wel tof. Slayer boeid me niet zoveel tegenwoordig, wel leuk om weer eens te zien. |
|
Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik hierbij ben |
|
Komt Forbidden niet toevallig even in de Dynamo? |
|
quote:*hele onschuldige fluit-smiley* |
|
Ik vind dat Lordi toch wel redelijk knullig... Hatsjikidee! |
|
Belachelijk... Ik moest al kiezen tussen MetalCamp en UTBS, en nu plannen ze Waldrock ook op 5 juli! Bla |
|
Forbidden, Death Angel en eventueel Slayer...begint goed |
|
slayer wel grappig om een keer live te zien idd, verder heb ik er niks mee. Wat betreft Forbidden en Morbid Angel, goed nieuws. Ff afwachten wat ze nog meer brengen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ergens zat ik er al gewoon op te wachten...dat ze Waldrock net dan zouden plannen. |
|
quote: +1 helaas....... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Of Waldrock gewoon "niet" plannen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo, toch nog een festival wat niet in m´n vakantie valt. He, gelukkig spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik dacht dat WR vorig jaar hard riep dat ze niet meer de grote dure namen zouden boeken ... |
|
quote: +1! Wie moet (op dit moment nog) onze Blastmaster anaal verwennen om hier te spelen? Bruce Banner |
|
Dan ben ik al weg JAMMER!! |
|
quote: Klopt, zal wel niet helemaal geweldig bevallen zijn ofzo. Ik heb er niet zoveel problemen mee hoor hehe. |
|
quote:Mwao, ik zie weer de standaard namen komen. En dat is saai. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |