|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Friese old school punk 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Mooi wark, geen lege bekertjes meer verzamelen Gras is al gemaaid, de eerste rijplaten liggen ook al klaar ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: jij was zeker ook zo'n baby met dat tshirt: If i dont sleep, nobody sleeps! want een ander iets gunnen... |
|
Jij bent zo'n bekertjesgraaier? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
neuh dat zeker niet, maar als een ander daar nu wel gebruik van wil make, laat ze dan. Het idee erachter is dat niet al die bekertjes op de grond eindigen, scheelt reiningskosten/milieu enzo. het stukmaken zodat je zeker weet dat een ander niet kan gebruiken wat jij toch weggooit, vind ik nogal overdreven. een beetje zielig kan je het ook noemen offtopic: moet jij trouwens niet op Graspop zitten? |
|
on topic: hij moet volgende week wel op Waldrock zijn |
|
Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Ik ga al naar Rapalje. Goedkoper, 100% goede bands, betere organisatie en nog niet eens de helft zoveel Friezen als daar in Burgum. Maar dat kaartje ben je vast wel snel kwijt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben het toppunt van vredelievendheid en veroorzaak nooit overlast. Ik heb alleen een hekel aan die paupers/kinderen die alleen op zo'n festival rondlopen om bekertjes te schooien Life doesn't get much better than this! |
|
Hm, niemand betaald toch 60 euro om bekertjes te gaan verzamelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zou je denken. Maar het gebeurt. Net als mensen die 60 euro betalen om van waterig festivalbier zat te worden, ergens in een hoek bij een Dixie te liggen, en geen enkele band te zien. Verrassend triviaal |
|
Voor kinderen onder de 6 jaar is het gratis 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
*zit zwaar te overwegen om ook te gaan...* Heeft iemand nog vervoer voor vrijdag? |
|
quote: editie 2007: 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
@ Ell0n: Ja, gewoon ook naar Waldrock komen! Verrassend triviaal |
|
quote: Doe eeeeeven normaal |
|
Inderdaad, gezeik om niks ook altijd. Ik ben in ieder geval wel van de partij. Wat wel jammer is, is dat morbid angel en Forbidden zo'n beetje tegelijk spelen. |
|
Zo en dit is zaterdag alweer |
|
quote: Komt me bekend voor. spelfout weggehaald... |
|
quote:he ja, dat weekend is dan hetzelfde. oooh, das nog best leuk. naja. |
|
Volgens weer online blijft het zaterdag droog in Leeuwarden, laten we hopen dat dat zo blijft! see you at occultfest! |
|
nog mensen die in de auto terug gaan naar Groningen, en een plekje vrij hebben? Suck my piss |
|
quote:Zonder hiaten klopt een verhaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |