|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmmmmm, kom ik voor het eerst sinds 1997 niet, zetten ze Queensryche er neer... mooie klootzakken daar in Burgum www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Ik zal elke week in dit topic melden dat ik waarschijnlijk wel naar Waldrock ga en zodra het zeker is zal ik elke week melden dat ik naar Waldrock ga dit jaar quote:Zekers . Erg veel zin in quote:Dikke heersch! quote:Daar ga ik dan een boel Spa Rood op drinken! :sparood: |
|
QUEENSRΫCHE NIET NAAR LUCKY Amerikaanse band cancelled ook vervangend concert Nijverdal – Concertorganisator Ev’Hands Concerts en Lucky, Rijssen maken vandaag bekend dat het concert van QUEENSRΫCHE dat op woensdag 11 juni 2008 plaats zou vinden wederom niet doorgaat. De Amerikaanse formatie heeft ten tweede male laten weten niet te komen optreden. Alle Europese cluboptredens zijn afgelast en in plaats daarvan zal Queensrÿche deze zomer een aantal festivals aandoen. De organisatie betreurd het ten zeerste maar benadrukt tevens geen enkele invloed op het besluit te hebben. Kaarten die gekocht zijn via Ticketmaster kunnen bij dit adres terug worden gebracht. Gasten die kaarten hebben gekocht via de Lucky website (Pay-Logic) krijgen automatisch het aankoopbedrag teruggestort. Dat is wel zuur zeg maar ja gelukkig kan nu iedereen wel Queensryche bekijken op waldrock! see you at occultfest! |
|
jezus wat een kutactie zeg Je moeder. |
|
quote: |
|
MDB komt ook? Kutactie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *begint te kwijlen* Oeeeeh mooimooimooi. Dan maar Waldrock en Graspop. |
|
quote:Nou, als ik tóch moet komen dan laat die boerkini maar thuis Mmayo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja is toch geen ruimte meer voor in de tas, naast luchtbed, de tent enzo. |
|
Gewoon tenstokken in je boerkini zetten Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Hmm goed idee |
|
Maar indd ff kaartje gaan scoren, wordt wel weer een mooi feestje!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Nondeju, dan hebben we net n paar weken de sleutel van t nieuwe huis, als t goed is, maar dit programma ziet er gezond uit!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Programma ziet er inderdaad erg ok uit! Wie weet voor het eerst aanwezig. |
|
quote:en Helmet is ook weer opgegraven. quote:Neu.. Ik vind het nu al een uitstekende line up [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-02-2008 22:02] |
|
quote: ik dacht heel even dat je twan bedoelde "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
oh ja, wat is er met hem aan de hand? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ga echt wel komen, snap alleen niet wat iedereen met MDB live heeft. Ze zijn de laatste jaren toch echt 1 van de saaiste live bands geworden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Leuk die zichzelf continu herhalende metalscene. Slayer, Life Of Agony en Morbid Angel stonden in 1996 ook op de bill. Samen met Madball, Gorefest en Ministry trouwens. Ook allemaal bands die niet onhaalbaar lijken voor dit jaar. Met legendes als Forbidden en Death Angel wordt het helemaal een feest. Wordt weer een prima 30+ feestje, goed voor de bieromzet! Hopelijk wordt alle kinderachtige black metal dit jaar overgeslagen! |
|
quote: quote: quote: Verdwaald in zijn LARPwereld? Verkeerde afslag wellicht? quote: Niks niet saai, MDB is geweldig! quote: Ja hoor, gooi er maar bij |
|
Een herhalingsoefening gaat het zeker worden, maar mooi dat ze dan wel een paar goede bands hebben. 'k Heb 'r zin an! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik heb nog een bekertje van Waldrock '96, maar toen niet geweest Wel gave line-up toen ja |
|
quote:Ik van '95 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |